Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:No kertokaa, mitä pahaa siinä on jos vanhemmat sen auton ostaa? Tietysti kuvittelette, että ap ei tulis MITENKÄÄN toimeen ilman isäpapan lompakkoa?
siinähän se!
Katos kun täyttää 18v niin silloin pitäisi kyetä itse hoitamaan nämä hommat.
Tosin en tiedä kaikkea mitä KKK on kirjoittanut kyseisestä aiheesta joten voi olla että kommenttini voi kenties olla hieman väärin kirjoitettu, mutta sen kuvan tuosta sai tietämättä asioiden todellista laitaa että kyllä isi maksaa kaikki mitä KKK haluaa.
Niin minkä takia pitäis ite hoitaa? Jos vanhemmilla on rahaa, miksei saa ostaa yli 18-vuotiaalle lapselleen mikä ikinä huvittaakaan? Etkö osaa olla onnellinen muiden puolesta, kun ei tarvi perse ruvella kituuttaa joka asiasta, vaan joskus pääsee ehkä vähän helpommalla? Jos sinä voittaisit vaikka lotossa tai tienaisit todella hyvin, loppuuko ostelu lapsillesi sitten, kun he täyttävät 18 vuotta? Vaikka niillä menis kuin surkeesti tahansa elämässä, et osta mitään? Et autoa, vaikka se olisi välttämätön esim työn vuoksi tai lapsenlasten kuljetuksia varten?
kuule ei se mua vituta tuo, vaan se että jotkut eivät tosiaan pärjää ilman isänsä lompakkoa ja koko ajan pitäisi olla rahaa antamassa lapsilleen
Ja en ymmärrä, pitääkö lapset opettaa siihen että aina on isi ja äiti antamassa mitä haluavat, eikö opeteta että töitä pitää tehdä jotta saa mitä haluaa. Vai haluatko opettaa lapset siihen että kyllä isi maksaa...
Kyllä mä onnellinen osaan olla ja onneksi olkoon vaan KKK
Ja onnellinen olen kun en itse ole " isi rahat loppu anna lisää rahaa, isi mun on ihan pakko saada se cuccin laukku anna rahaa, isi mäkin haluan tommosen volvon mikä rebecalla(nimi keksitty) on. Isi anna lisää luottoa, isi mä haluan sitä, isi mä haluan tota...ja näin kun opetetaan että kyllä isi hoitaa niin lapsista kasvaa aikuisia jotka eivät osaa kunnioittaa mitään