Aikuisen naisen interrail

Junamatka melkein 40-kymppisenä, ja kauas. Mutta niin olin päättänyt kaiken tämän puheen ilmastokatasrofin seirauksista ja muusta. Istuin ja katselin ikkunasta ulos ahtaassa matkustajahytissä, -tai cabine, kuten maailmalla sanottaan. Jossain Pariisista etelään juna kiisi. Kuumuus oli päällekaatuvaa ja ohut puseroni liimautui vasten ihoa. Odotin, että vaunupalvelija tulisi ja taikoisi istuimista lepovuoteet johon voisin ojentautua.

Olin saanut salamanomaisen päähänpiston ja matkakuumeen menneellä viikolla ja päätin, että nyt lähden junamatkalle ja näen siten suuren osan Erooppaa ja sen kaupunkeja. Ensin vaan pieni laivamatka Ruotsiin. Matka oli mennyt mukavasti ja ilman kommelluksia. Lähestyi matkan pääte ja kääntöpaikka. Ranskan Riviera, jossa vihdoin voisin nauttia auringosta ja merestä, sekä ehkäpä muustakin oheistuotteesta jota eteen tulisi. Tähän mennessä matka oli käsittänyt suurkaupunkeja ja välillä pienempiäkin. Olin kylläinen niistä nyt ja kohta saisin vain olla ja laiskotella. Se minulle sopi.

Kuusi henkeä ahtaanlaisessa hytissä ei ole sitä matkustajaystävällisintä matkantekoa. Ajatuksissani nojasin ikkunaan ja melkein torkahtelin ja yritin sulkea pois matkakumppanieni äänet ja olemisen. Kolme, jo hieman vanhempaa rouvaa ja kaksi herraa olivat matkakumppaneinani. Hieman omituinen seurue josta en oiken selkoa saanut. Joukossa ei ollut pareja, ehkäpä työmatkalla he siinä matkasivat. Torkuin ja kuuntelin liki unessa ranskankielen sujuvaa soljumista. Raottaessani silmiäni näin ikkunanasta peilikuvana miten toinen herroista vilkuili minua tilaisuuden antaessa siihen mahdollisuuden. Huomasin miten hänen katseensa ja vilkaisunsa tulivat rohkeammiksi kun hän uskoi minun nukkuvan.

Ups, pieni kihelmöinti kulki yli vartaloni kun luomieni raosta huomasin hänen katseensa vaeltavan minussa. No, minähän en ole se joka heti venyttää hameenhelmaa ja puristaa polvia yhteen, vaan annoin niiden jopa hieman erkaantua toisistaan ja helma sai olla polvien päällä puolireidessä antaen miehen tutkivan katseen vaellella saloihin kuten nyt vaan ranskalaisessa junassa on hyväksyttävää. Kuumuus antoi aiheen hakea mukavampaa asentoa ja samalla avasin hitaasti puseroni ylimmäistä nappia saaden edes jotain vilpoisemman tuntuista oloa. Miehen katse upposi syvälle auenneeseen tilaan. Nännit jäykistyivät ja huomasin miten hyvin ne näkyivät puseroni läpi. Leikki vastapäätä olevan herran kanssa kiihotti minua yhä enemmän ja enemmän. Hivutin kuin vahingossa hameeni helmaa ylemmäksi ja toivoin, että mies saisi aavistuksen pikkuhousujeni ohuesta kankaasta joka hänelle oli ainoa riesa estämään näkyä siihen mitä hän halusi nähdä.

Oi miten sylini kiehui ja kouristeli. Kiduttavaa nautinnon tuntua. Kulmieni alta vilkuilin miehen tyytyväisen oloista vilkuilua ja olin huomaavinani muhkuran hänen vaaleissa housuissaan. Kuvittelin sen suurenevan, sen muhkuran siis. Yllättäen tuli vaunupalvelija ja ravisti minut pois ihanasta leikistäni. Seisoin käytävällä rouvien kanssa sen aikaa kun miehet avuliaina virittivät istuinpaikat nukkumapaikoiksi. Vaunu ei ollut perinteinen makuuvaunu, vaan lepovaunu. Nopeasti rouvat valtasivat ylimmäiset vuoteet ja odotin sen aikaa, että huomasin minulle jääneen paikan olevan alavuoteen. Ihanaa, säästyin riskiltä katkoa luitani jos olisi yöllä tarve käydä pikkupissalla.

Heittäydyin heti sijalleni ja venyttelin. Miten ihanaa! Ja kapean vuoteiden välin takana oli tämä herra jonka syytä oli, että sylini tuntui edelleen kuumottavalle pienen voyeurleikin johdosta jota olin pitänyt. Pian taas tunsin miten tykytys alavatsassa alkoi kovenemaan ja hymyilin itsekseni todetessa, että voin leikkiä samaa leikkiä vaikka koko yön. Heikkovaloinen ikkunavalaisin antoi sopivasti valoa, että leikki sujuisi muuten pimeässä hytissä. Kuumuus oli edelleen painostava eikä tullut edes kysymykseen peitellä itseään vuoteella olevalla lakanamaisella peitolla. Torkuin ja nautin tasaisesta junan jytkeestä ja vaivuin ihanaan horrokseen. Myöhemmin yöllä heräsin ja kuulin ympärilläni nukkuvien ääntä ja kevyttä kuorsauksen korahdusta. Totesin kaikkien nukkuvan ja pujotin pikkuhousut pois päältäni ja rintaliivit myös puseron alta. Mutta vuoteella maatessani hame ja pusero päällä ilman pikkareita ja ritsikoita ei enää antanut unelle valtaa, vaan ennemmin halua muuhun. Hekumoin ja nautin siinä maatessani, kohotin aavistuksen jalkojani ja tunne oli alaston. Kurkistin ”naapuriani” joka ei todellakaan nukkunut vaan katsoi suoraan hameeni alle. Vaistomaisesti vedin jalat yhteen ja teeskentelin nukuvani.

Kurkistin varovasti, mutta en voinut olla varma katsoiko mies vai ei. Nostin hieman jalkaani ja tarkistin onko hän hereillä. Todella, syötti puri ja mies käännähti hieman lähemmäksi nähdäkseen paremmin. Lämmin tunne lävisti minut kun huomasin miten innokkaasti hän yritti katsoa saadakseen edes pienen häivähdyken pienestä karvakolmiostani. Hymyilin salaa ja pieni voyeurleikkini sai jatkua. Muka unissani!

Olin heräävinäni ja otin lehden jota aloin selailemaan puolittain istuen. Oli luonnollista nostaa jalat koukkuun ja samalla avata näkymä nättiin karvakolmiooni. Vilkuilin salaa lehden yli ja totesin herran tuijottavan jalkojeni väliin. Se katse sai taas kihelmöinnin sylissäni vilkastumaan. En uskonut hänen kovin tarkkaan kaikkea näkevän, sillä olin vetänyt hameenhelman hieman polvien yli. Kuin varkain nostin hieman helmaa ylemmäksi ja avasin polviakin toisistaan aavistuksen. Olin varma, että nyt oli esteetön näköyhteys hieman raollaan oleviin häpyhuuliin. Mies loikoi ilman mitään peitettä niin kuin muutkin ja totesin, että housujen muhkura kertoi siellä kätköissä jotain elämää olevan. Miehen raskas hengitys juorusi kiimasta. Oli ihana tunne kun tiesi, että vanhempi mieskenkilö katseli hengästyneenä minua toisten vaan nukkuessa ympärillämme. Itse olin suoraan sanoen himoissani. Vedin helman kokonaan suojaamasta näkymää eikä nyt voinut enää olla mitään mikä häiritsisi näkemästä paljaana kiiltelevää pilluani. Vilkuilin edelleen lehden yli ja nautin tästä leikistä.

Tunsin käden reidelläni ja katsoin lehden taakse. Mies istui lattialla ja hyväili reittäni. Hymyilin ja katsoin uneliaasti puoliavoimin silmin miehen kättä. Mies otti kiitollisuudella vastaan melkein huomaamattoman nyökkäykseni ja nyt kiehuva sylini sai tuntea muutakin kuin polttavan katseen. Miehen karkeahko käsi hyväili kiihkolla ja minä avasin itseni niin paljon kuin oli mahdollista antaen miehellä vapaan väylän tehdä tutkimusmatkansa niin perusteellisesti kuin vain halusi.

Kului hetki ja mies seisoi kumartuneena ylleni jykevä kulli nyökki ulkona housuista. Minä nostin kutsuvasti syliäni kuin kutsuna hänelle. En itse enää kauempaa halunnut odottaa ja otin syvään huokaisten kullin sisääni. Yritin olla ääntelemättä etten olisi herättänyt muita, mutta tunsin itseni ja sen miten vaikeaa se oli. Ranskalaismiehen voimakkaat töytäisyt estivät minua pitämästä kokonaan huuliani visusti suljettuina. Äkkiä mies lopetti ja katsoi minua, avasi puseroni ja näykki nännejäni samalla antaen kalunsa liukua hitaasti ulos. Yritin estää sen ja painoin pilluani kovaa vasten sitä. Mies kiusasi minua ja leikki kullillaan märällä pillun etupihalla. Nostin selkäni kaarelle tavoittaakseni kullin mutta kuumalle aukolle osui vaan liukas terska. Hän puraisi taas nännejäni ja minä etsin pilluni kanssa kovaa kullia.

Mies asettui nelinkontin ja tarttui kulliinsa runkaten sitä hitaasti samalla kun minä vääntelehdin kutsuvasti näyttäen miten halusin sitä. Vihdoin tunsin kullin jalkojeni välissä ja lujalla työnnöllä tunsin sen uppoavan minuun. Silmissäni musteni. Syvään kairautuvat työnnöt ja junan rymikäs kolke saivat aikaan sen, että sain satumaisen orgasmin joka iski kuin salama ja avasi suuni huulet kirahdukseen. Pian huuleni tunsivat miehen huulet omillani ja sen lujat suudelmat. Kauaa ei kulunut kun taas naimme ja rajuna yllätti taas yhteiset orgasmit jotka olivat viedä meidän kummatkin tiedottomuuden rajan tuolle puolen. Juna jyskytti ja tuntui kuin se olisi tyhjentänyt viimeisetkin kouristusten pumppaamat mehut. Meistä kummastakin. Makasimme käsivarret toisiamme halaten. Nukahdin.

Hame oli yhtenä köytenä vyötärölläni ja pusero auki paljastaen rintani kun vaunupalvelija ovasi oven ja veikeästi hymyillen toivotti hyvät huomenet. Aurinko paistoi ikkunasta ja hentoinen pöly leijailli sen säteissä. Junamies viittelöi ja sanoi, että olisi aika korjata vuoteet. Nousin ja huomasin, että kanssamatkaajani olivat lähteneet, poistuneet junasta jo aiemmin. Pöydällä näin lappusen missä sana -MERCI
 
  • Tykkää
Reactions: AinaAnnina

Yhteistyössä