Aikuisen korvatulehdus????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elokuu19
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

elokuu19

Aktiivinen jäsen
23.03.2005
3 275
0
36
Mulla ei koskaan oo ollu korvatulehdusta,ei edes lapsena joten en tiedä miltä se tuntuu.Millasta se kipu on?Onko jatkuvaa vai sillointällöin ilmenevää?Vaikuttaako korva muuten millaiselta?

Mulla ei oo flunssaa tms..mutta oikea korva tuntuu tosi oudolle,aivan ku olis tukossa,mutta ei oo..ei oikein kuule kunnolla tai samalla lailla ku vasemmasta.Oikeassa korvassa ollu aina sellanen vika,että jos peittää sen niin äänet kuuluu ku maan alta eikä matalia ääniä kuule.Kuulotestit aina ollu ok.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla oli vuosi sitten korvatulehdus. Tuntui siltä, että ois vettä korvassa. Semmosta painetta siis eikä kuullut kunnolla.

Tuntuu koko ajan että olis joku tuppo korvassa.Välillä myös särkee tai vihloo.Mutta voiko korvatulehdus tulla jos ei flunssaa tai kuumetta??

Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Mulla oli vuosi sitten korvatulehdus. Tuntui siltä, että ois vettä korvassa. Semmosta painetta siis eikä kuullut kunnolla.

Tuntuu koko ajan että olis joku tuppo korvassa.Välillä myös särkee tai vihloo.Mutta voiko korvatulehdus tulla jos ei flunssaa tai kuumetta??

vihlontaa oli mullakin välillä. Sitä en tiedä, voiko korvatulehdus tulla ilman flunssaa..

Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:

vihlontaa oli mullakin välillä. Sitä en tiedä, voiko korvatulehdus tulla ilman flunssaa..

Mulla oli vasta korvatulehdus. Tuntui niinku ois ollu korva tukossa kokoajan ja yötä päivää vihlo. Ei menny antibiooteille ohi niin jouduttiin puhkaisemaan. Minulla oli pikku flunssa silloin samalla.

mulla oli reilu vuosi sitten, ja mulla oli oireena ainostaan TODELLA KOVA KIPU nieltäessä! Menin lääkäriin silmätulehduksen vuoksi,ja samalla käskin tarkastaa korvat ton nieleskelykivun takia (alko silmätulehdus samoihin aikoihin korvatulehuksen kanssa!)

Mulla just todettiin korvatulehdus, joka ilmeni iltaisin pistävänä kipuna korvassa. Korvakipua edelsi viikon mittainen kurkkukipu, nenän tukkoisuus ja pieni lämpöily. Antibiootit sain. Ja sen huomasin myös, että jos pienessä tilassa moni puhui yhtäaikaa niin se oli yhtä sotkuista hälinää, ei meinannut kuulla kunnolla mitä joku yrittää juuri minulle sanoa.

Kipu ja muut tuntemukset korvassa on yksilöllisiä. Itselläni oli korvatulehdus, joka havaittiin vasta sen parannuttua ("täällä on näköjään ollut tulehdus, joka on parantunut itsestään").

Yhteistyössä