Aikuisen korvakipu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .........
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.........

Vieras
Särkeekö muilla koskaan korvia ilman järkevää syytä? Minulla särkee nyt vähän ja ihmettelen mistä mahtaisi johtua.Olen melko varma, ettei ole korvatulehdus, koska olen ollut vain kotosalla viime päivät. Mistäköhän muusta voisi johtua kuin tulehduksesta?

No mulla kurkkukipu säteilee usein korviin, joten tuntuu siellä vaikkei oikeasti olisi korvakipua.

Sitten taas jos on muuten terve, niin jumittuneet hartiat aiheuttavat myös korvakipua.

[QUOTE="vieras";22889993]No mulla kurkkukipu säteilee usein korviin, joten tuntuu siellä vaikkei oikeasti olisi korvakipua.

Sitten taas jos on muuten terve, niin jumittuneet hartiat aiheuttavat myös korvakipua.[/QUOTE]

Näinpä mullakin. Samoin oli kerran ku hammas oli huonossa kunnossa takanta, niin juili korvaan. Mutta kerran tosiaan olin lekurilla kun oli pientä kipuu korvassa (ja silleen särki niinku takanta korvalehtee) niin sano että jumipaikat mulla ylhäällä ja jopa samalla puolella lonkkaa, niin vaikuttaa. Älä kysy miten lonkka vaikuttaa asiaan mutta niinb se sanoi lekuri.

Näinpä mullakin. Samoin oli kerran ku hammas oli huonossa kunnossa takanta, niin juili korvaan. Mutta kerran tosiaan olin lekurilla kun oli pientä kipuu korvassa (ja silleen särki niinku takanta korvalehtee) niin sano että jumipaikat mulla ylhäällä ja jopa samalla puolella lonkkaa, niin vaikuttaa. Älä kysy miten lonkka vaikuttaa asiaan mutta niinb se sanoi lekuri.

Jep, noi jumit vaikuttaa välillä ihan kummallisesti. Lisäksi kaularangan jumit aiheuttaa mitä ihmeellisempiä oireita.

[QUOTE="vieras";22890000]Jep, noi jumit vaikuttaa välillä ihan kummallisesti. Lisäksi kaularangan jumit aiheuttaa mitä ihmeellisempiä oireita.[/QUOTE]

Kyllä, kyllä...aikamoinen lista pelkistä jumeista voi tulla. Mä jos jätän jumppia väliin niin mua huimaa, rinnasta kiristää ja painostaa, päätä särkee...lista aika loputon.

Yhteistyössä