Aikuiselle juhlat kun täyttää pyöreitä, MISTÄ SAIS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aikuisten juhlat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarkennatko vähän mitä tarkoitat? Tollasenaan kuulostaa, että haluat jotkut seksibileet. Kun tavallisiin juhliinhan syötävät ja muut saa kaupasta ja leipomosta.

Tiimarista ainakin saa numerofoliopalloja, muistaakseni 16 euroa/nro, samin löytyy konfetteja, värillisiä ja yksivärisiä.

Itse niitä kanssa pohdiskelin kun oli viime la omat tasalukujuhlat, tosin ihan kokoperheiden juhlinnat, eli vähän laimeammat semmoiset.
Viinejä ja kuoharia oli juomana, ja olutta tietysti.
Voileipäkakkua ja tavallista kermakakkua, mozzarella-miniluumu-basilka tikkuja, sipsiä popparia, keksiä, suklaakonvehteja ym.

Taustalle voi laittaa soimaan juhlakalun syntymä vuoden tai vuosikymmenen jjn musiikkia. Meillä oli myös valokuvia mun lapsuuden ajalta ja muutaman lapsuuden kaverin ansioista muukin suku kuuli nuoren ihmisen toilailuista (hyvällä maulla kuitenkin).

Ei ollut tarkoituskaan ola mitkään remutaan aamuyöhön kemut, joten näissä oli ihan riittävästi.
Pihalla paljon jäälyhtyjä j tupakoitsijoille oma paikka varustettuna paksulla viltillä.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;22666525:
Taustalle voi laittaa soimaan juhlakalun syntymä vuoden tai vuosikymmenen jjn musiikkia. Meillä oli myös valokuvia mun lapsuuden ajalta ja muutaman lapsuuden kaverin ansioista muukin suku kuuli nuoren ihmisen toilailuista (hyvällä maulla kuitenkin).

Oisko parempi kuitenki laittaa juhlakalun lempimusiikkia? Ei kaikki välttämättä pidä siitä musiikista mitä on tehty silloin kun on syntynyt. Toki ajatuksena kiva, mutta oisko lopputulos kuitenkin parempi tuo ehdottamani?

Yhteistyössä