Aikuinen nainen on keskimäärin 163 cm pitkä. Tällöin normaalipainon väli on 49.2-66.4 kg. Mikä on tekosyysi?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tekosyy mille? Sillekö että oon 171cm? Siihen on paha enää vaikuttaa, äiti ruokki mua liian hyvin kun olin pieni, hän on itse pula-ajan lapsi ja oli onnellinen että omalle lapselle riitti aina ruokaa. En ole koskaan ollut ylipainoinen, mutta kyllä tää vajaa 70kg joskus harmittaa kun muut puhuu ohimennen että kauheeta kuin joku voi painaa yli 60kg,kamala sotanorsu... (ei siis minua tarkoittaen, eivät vaan aattele että pitkät painaa luonnostaan enemmän kuin lyhyet)
[/QUOTE
Tottakai pitkät painaa enemmän kuin lyhyet, dum ass, kun pitkä lihoo ylipainoisuuden puolelle, voit olla varma, että se on enemmän kuin lyhyt ihminen ylipainoisena. Eikö tässä juuri ylipaino ollut aiheena?
 
vierailija
Eikö se ole jo selvä homma, että kirjoittaja oli joku ikuisesta oidipuskompleksista kärsivä teini, joka syyttää kaikista omista mokistaan äitiään.
Voihan olla myös niin että kun olet pidempi ja hoikempi niin edustat ryhmää kuten isorintaiset, leveälanteiset, pyylevät ja lihavat, huono ihoiset....... eli sinua katsotaan karsastaen. Ehkä kirjoittaja heitti sarkastisesti pituudestaan.
 

Yhteistyössä