Aikataulusta

Hei!
Olen tässä miettinyt, että kuinkahan kauan mahtaa kestää ennen kuin saa kirjeen naistenklinikan lapsettomuuspolilta? Läheteen ainakin piti lähtee yksityiseltä gyneltä matkaan marraskuun lopussa, mutta toistaseks ei oo kuulunu mitään :\|
Lisäksi mietityttää, kun nyt on syöty sallittu määrä clomeja että mikähän se seuraava askel sitten on?
Anteeks tyhmät kysymykseni, olen vielä aika vihree näissä asioissa :ashamed:

Kanttaa soitella perään. Monesti voi käydä niin, että lähete on vaan jääny lojuu johonkin. Sit kun sinne vähän hätistelee niin kummasti alkaa tapahtumaan. Oma-aloitteisuus on ihan hyvästä. Tämä on ihan varmaa tietoa. ;)

Olen ihan samassa vaiheessa eli marraskuun lopussa sain lähetteen Naikkarille. Nyt sitten viime viikolla kävi ilmi, että lääkäri oli unohtanut laittaa lähetteen. Olin tästä tiedosta niin surullinen (ja muutkin tunteet tulivat pintaan saman tien), että menin ihan sanattomaksi. Olen edellisien kirjoittajien kanssa samaa mieltä siitä, että kannattaa soitella Naikkariille ja kysellä, missä vaiheessa prosessi on menossa. Tilanne tuntui tosi pahalta siksikin, etten syö endon kasvua estävää homonilääkitysti nimenomaan raskaustoiveen takia, joten yli kuukausi odottelua on tullut ihan terveyden kustannuksella. Varasin ajan yksityiselle Fertinovaan helmikuulle, jotta ainakin perustutkimukset saadaan pikaisesti tehtyä.

skorppari 75
Onnekseni täällä hämeen suunnalla on toiminta nopeaa! Kävin lääkärillä syyskuussa ja lähete oli sanelussa ikuisuuden, mutta kun se saapui sairaalaan joulukuussa niin seuraavalla viikolla sain jo kirjeen ja kutsun labroihin ja ajan lääkärille. Aika oli viime viikolla ja nyt jo lääkitys päällä ja ekaa clomifen kiertoa kohta odotellaan..kunhan noi menkat vaan nyt saadaan ekakki aikaan.. Mutta oikein paljon tsemppiä teille ja PAINOSTAKAA sitä sairaalaan.. Soitelkaa ajanvaraukseen/polille...

Yhteistyössä