aikas vaikea ymmärtää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karuski

Aktiivinen jäsen
02.12.2006
1 365
0
36
meillä perhe toimii tukiperheenä ja lapset on käyneet meillä kesästä lähtien..ainut ongelma on ilmeisesti se,että lasten isä tottui siihen,että meille kävi kaikki hänen ehdottamansa viikonloput..kunnes tuli joulukuu ja meillä hirveä härdelli..ja siitä alkoi loputon soittelu ja viestittely, että heti joulukuun alussa on pakko tietää koko kevään viikonloput..joopa joo..

mä olen hankkinut lapsille laatikkokaupalla vaatteita..leluja..just eilen ostin tytölle harjoituskirjan, jolla voi harjoitella käden motoriikkaa..meillä odottaa joululahjat paketeissa lapsille..ym ym..

me vietetään kaikki viikonloput tutkien metsän aarteita..leivotaan itse patonkeja..askarrellaan..syödään herkkuja..nautitaan olosta yhdessä lasten kanssa..

isää hakee lapsensa meiltä, niin ikinä häntä ei ole kiinnostanut sanallakaan, mitä me ollaan tehty..tai ollaanko oltu tekemättä yhtikäs mitään..

..ja nyt meille inistään,että me ei tueta isää tarpeeksi..ANTEEKSI, MUTTA EIKÖS ME TUETA LAPSIA??

..arvatkaa onko mennyt vähän käpy..tuntuu,että pas**a lappaa lapiolla tännepäin..

Uskon että ottaa pattiin :(
Kyllä mä olen ainakin aidosti kiinnostunut miten lapsellani on mennyt esim. mummulla ollessa.

Ja nimen omaan siinä tuetqqn lapsia ei vanhempia!

Itselläni on sellainen tilanne että: Olen ollut jo kolmisen vuotta tukiperhe jonossa! Paikkaa ei ole kuulunut ei...mutta kohta en edes sitä tarvi!

että saatte tuollaista kohtelua vaikka teette hyvää toisille ja autatte.. toiset on kiittämättömiä.. ja sitten toiset ei saa ollenkaan tukiperhettä vaikka tarve olisi :(

Alkuperäinen kirjoittaja toivonsa menettänyt:
että saatte tuollaista kohtelua vaikka teette hyvää toisille ja autatte.. toiset on kiittämättömiä.. ja sitten toiset ei saa ollenkaan tukiperhettä vaikka tarve olisi :(

Harmi että saatte jne... jäi sana alusta..

meillä on sovittu niinpäin että tukiperhe ilmoittaa mulle milloin heille olis paras tulla (yleensä saan valita kahdesta tai kolmesta viikonlopusta) ja mä sit katson passaako se meille. muutamia kertoja on vaihdettu tai peruttu puolin ja toisin tapaamisia.

ja mä siis tykkään tästä ratkaisusta.

..meillä jo isäntäkin sanoi,että eiköhän jostain löytyisi sellainen äiti/isä, joka tykkäisi meidän perheestä..musta olisi niin kiva, jos tietyllä tavalla saisin siitä esm perheen äidistä vaikka juttelukaverin..olisi niiiiiiiiiin kiva,jos lapsen vanhempi jaksaisi välittää..

..tämän perheen taustat on todella selkäpiirtä karmivat..ja silti lapset ovat saaneet edelleen olla kotona..

..höh..pitäisköhän ruveta miettimään, jos meille vois tulla joku muukin lapsi ?

..meillä harrastettaisiin mm. moottorikelkkailua..JOS VAAN OLISI LUNTA..

Ala miettimään muitakin vaihtoehtoja. Sinä teet kuitenkin hyvää hyvyyttäsi tuota niin kuuluisi sinullekkin jäädä siitä hyvä mieli!! Varmasti löytyy muita perheitä, ainakin meidän kunnassa on pulaa, siks sainkin hylkäävän päätöksen..

Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
..meillä jo isäntäkin sanoi,että eiköhän jostain löytyisi sellainen äiti/isä, joka tykkäisi meidän perheestä..musta olisi niin kiva, jos tietyllä tavalla saisin siitä esm perheen äidistä vaikka juttelukaverin..olisi niiiiiiiiiin kiva,jos lapsen vanhempi jaksaisi välittää..

..tämän perheen taustat on todella selkäpiirtä karmivat..ja silti lapset ovat saaneet edelleen olla kotona..

..höh..pitäisköhän ruveta miettimään, jos meille vois tulla joku muukin lapsi ?

..meillä harrastettaisiin mm. moottorikelkkailua..JOS VAAN OLISI LUNTA..

eiks se ole niin että noilla usein uskomattomia ongelmia yms. Joten tavallaan unohda vanhemmat anna lapsille hengähdystauko ja malli normaaliin elämään. Tietty oishan se kiva jos vanhemmat juttelis ja välittäis ... no toisaalta eivät silloin varmaan teitä tarvitsisi..

no mä jopa juttelin eilen PeLa:n yhteyshenkilön kanssa ja siitä juttelusta jäi vähän karvas maku suuhun..perhettä, jossa ÄITI ottanut kesällä hatkat..ja elää pää sekaisin..ja ISÄ tsempannut viimesen 4 vuotta, ei saisi ohjeistaa eikä isälle saisi kertoa mitään esimerkkejä lapsista; ettei sille tule paha mieli..

..mä en vaan jaksa ymmärtää, että paljonko noita sekopäitä tarvii paapoa..

..onneksi lapset on kivoja ja niiden kanssa on mukava tehdä hommia :)

Kiittämättömyys on maailman palkka . Kai tää isä on tottunut siihen että yhteiskunta tai joku muu aina auttaa eli hänelle apu on ollut itsestäänselvyys. Sinä teet perheesi kanssa kuitenkin älyttömän arvokasta työtä joten siitä teille iiiiso hatunnosto !!!

Kuten nemelli tuossa totesi niin kiittämättömyys on maailman palkka :/ ehkä sellanen normaali perhe joka osaisi ottaa hoitoavun kiitollisen vastaan ei saa ja/tai tarvitse sinun perheesi tarjoamaa apua.