Aikas karmiva työkaveri...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh

Vieras
Olen kyllästynyt kuuntelemaan hänen juttujaan. Ei pidä muiden lasista (kuin omastaan,ainokaisesta,tytöstä). Inhoaa poikalapsia: liian meluisia,sotkuisia,rasittavia,villejä,kurittomia jne. jne.
Itse kuulemma pitää kovaa kuria lapselleen ja muidenkin pitäisi pitää kuria niin,että lapsi vain istuisi hiljaa,nätisti ja näkymättömänä.

On valmis tinttaamaan muiden lapsia jos leikeissä esim. tönäisevät hänen tytärtään. Todella äkäiseen sävyyn puhuu kuinka "voisi tintata tälläisten huonojen lasten äitejäkin". Oma lapsi on hänelle kaikki kaikessa ja toivoisi myös muiden huomioivan omaa lastaan, vaikkakaan muiden lapset eivät häntä kiinnosta pätkääkään.

No, näiden ihanien tarinoiden jälkeen hän kysyi voisimme tavata joskus vapaa-ajalla,että lapsemme saisivat leikkiä yhdessä. :) HEI HALOO!!! EI todellakaan kiinnosta!!! Kieltäydyin kohteliaasti,tekosyyllä kuitenkin,en ihan kehdannut sanoa "älä unta nää!".

Alkuperäinen kirjoittaja M:
No mutta ei kai sulla ole pelkoa että hän tinttaisi sinua tai lapsiasi?

Heh heh!! No,minulla on myös tytär,mutta tiedä häntä vaikka tönäisisikin :). Enhän voi mennä takuuseen :). ihan kauhulla aina kuuntelen tämän työkaverin ehdottomia kasvatusmetodeja ja asenteita-hän niitä kyllä jaksaa kaikille toitottaa. Enkä voinut ymmärtää miksi hän minulle tapaamista ehdotti...oikein järkytyin ja varmaan punaisena hetken sanattoman kakistelin.

haluaisitko itse tuollaisen hyökkäävän akan edes omaksi ystäväksi saatikka lastesi ystäväksi? heh heh!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Heh heh!! No,minulla on myös tytär,mutta tiedä häntä vaikka tönäisisikin :). Enhän voi mennä takuuseen :). ihan kauhulla aina kuuntelen tämän työkaverin ehdottomia kasvatusmetodeja ja asenteita-hän niitä kyllä jaksaa kaikille toitottaa. Enkä voinut ymmärtää miksi hän minulle tapaamista ehdotti...oikein järkytyin ja varmaan punaisena hetken sanattoman kakistelin.

haluaisitko itse tuollaisen hyökkäävän akan edes omaksi ystäväksi saatikka lastesi ystäväksi? heh heh!!

Tarkoitin lähinnä ettei kai sinun lapsesi ole sotkuinen, kuriton, meluinen jne... joka antaisi ystävällesi aiheen olla rasittunut?

Vai senkö takia et suostu tapaamiseen hänen kanssaan? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Onko sinulla ymmärryksessä vikaa kenties :)? Tässä ei nyt ole kysymys minun kotini siisteydestä vai mitä sanoitkaan. Minulla on koti kunnossa ja ainokainen lapsi,tytär minullakin,eikä hänen käytöksessään vikaa. Lähinnä kauhistuin ajatusta,että tyrkyttää itseään minun ystäväkseni VAIKKEN voi sietää häntä enkä hänen ajatusmaailmaansa. Minulla ja lapsellani on ystäväpiiri ihan omasta takaa,eikä todellakaan mitään haluja saada tuollaisia ihmisiä taakaksi ja rasitteeksi vielä vapaa-ajallekin KUN JO töissäkin saan kyllikseni. Olen varmaan liian kiltti ja kuuntelen hiljaa ja hän luulee minun olevan samaa mieltä kanssaan siksi ehdotti tapaamista myös vapaa-ajalla. ONNEKSI jokainen saa sentään vapaa-ajastaan itse päättää;töissä on vain pakko sopeutua.

Tarkoitin lähinnä ettei kai sinun lapsesi ole sotkuinen, kuriton, meluinen jne... joka antaisi ystävällesi aiheen olla rasittunut?

Vai senkö takia et suostu tapaamiseen hänen kanssaan? ;)

Yhteistyössä