Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä kuitenkin alleviivasin monta kertaa eten itsekään usko kuvaan mitenkään varmasti. Silti tästä tuli joku ihan kauhea ongelma ja minua on nyt vuorokausi vainottu kahdella palstalla tällä asialla. En tajua.
Ei kannatta välittää, tuollaista siellä joskus tapahtuu, minä ainakin uskon tähän kuvajuttuun se on ihan loogisesti kerrottu. Ehkä sinne ei kannata enää palata vastailemaan, josko menisi ohi.
 
vierailija
Baarissa oltiin kahdesti, tai ainakin Jere oli, ma ja ti, koska Rob on löydetty ma-tiyönä. Bojan saattoi kyllä tulla aika myöhään silloin, jos tuli Zagrebin-lennolla.

En silti usko tarinan olevan totta, mutta tässä kuitenkin faktoja.
Yritän olla kirkumatta että taasko tää sama jankkaus alkaa, ja keskityn ilahtumaan hauskasta ilmasusta "Rob on löydetty ma-ti -yönä" 😆
 
vierailija
Tyyli on aika sama ja tämä ettei päästetä irti ja ilkeilyä jatketaan vuorokaudesta toiseen kahdella palstalla
Mutta Aito olisi jo haukkunut valokuvan nähneen kaikilla maailman pilkkanimityksillä. Siks en usko että jankkaaja on Aito, vaan joku ihan muu, joka saa ilmeisesti nautintoa täällä pätemisestä ja luulee olevansa ketjujen omistaja.
 
vierailija
Baarissa oltiin kahdesti, tai ainakin Jere oli, ma ja ti, koska Rob on löydetty ma-tiyönä. Bojan saattoi kyllä tulla aika myöhään silloin, jos tuli Zagrebin-lennolla.

En silti usko tarinan olevan totta, mutta tässä kuitenkin faktoja.
Mistä se on nyt varmaksi tullut että se Rob on nimenomaan baarista (ja K on myös baarissa ollut) löydetty? Eikö se voi olla vaikka viereisen huoneen lomailija ja jaetulla uima-altaalla tavanneet. Tai jossain muualla.
 
vierailija
Mutta Aito olisi jo haukkunut valokuvan nähneen kaikilla maailman pilkkanimityksillä. Siks en usko että jankkaaja on Aito, vaan joku ihan muu, joka saa ilmeisesti nautintoa täällä pätemisestä ja luulee olevansa ketjujen omistaja.
Sama tulkinta ja A:kin saattaa jopa usko mahdolliseen kuvaan mistä sen tietää, ei ole ainakaan asiaan räyhäävästi puuttunut?
 
vierailija
Vaikka ei olis mitään kuvaa olemassakaan uskon et ovat pussanneet. Hyvin mahdollista et siinä hotellin ulkopuolellakin. Ei siellä kukaan heitä olis tunnistanut.
Itse jopa voisin uskoa tuollaisen kuvan olleen ja kun se vaatetus olisi sopivasti täsmännyt, pusu ihan mahdollinen, jos vaikkka humalassakin olleet ja tuolla ei tosiaan niin tunnistamisvaaraa varsinkaan syyskuussa.
 
vierailija
"Vainoaminen on ei-toivottua, tarkoituksellista ja toistuvaa häirintää, joka aiheuttaa kohteessaan pelkoa ja ahdistusta. Vaino voi ilmetä esimerkiksi uhkailuna, seuraamisena, tarkkailemisena tai sellaisen yhteyden ottamisena, jonka sen kohteeksi joutunut kokee epämieluisana ja ahdistavana. Vaino voidaan määritellä tavoitteelliseksi toiminnaksi, jossa tekijä pyrkii kontrolloimaan ja rajoittamaan kohteensa arkea, elinpiiriä ja sosiaalisia suhteita, mikä vaikuttaa turvallisuuden tunteeseen ja hyvinvointiin."
 
vierailija
Eri, mutta kyllä vaan näyttää voivan.
Hei haloo nyt. Kukaan ei tiedä kuka tai kuinka moni osallistuu keskusteluun. Ihan varmasti on sellaisiakin keskustelunpätkiä, joissa yksi tyyppi vastailee itselleen eri rooleissa ja eri tyyleillä. Tottakai näillä palstoilla saattaa olla joskus ihan joukkolynkkaustunnelma, mutta onneksi ei sellaista ole mun mielestä ollut viime aikoina. Tämä kuvan nähnyt kirjoittaja ja nyt äsken Vauvalla Bn Sloveniassa nähnyt vaikuttivat minustakin liiankin samankaltaisilta. Eli ensin tuodaan joku juttu, josta kukaan ei tiedä ja sitten loukkaannutaan kun kukaan ei usko. Jos haluaa olla uskottava täällä, pitää oikeasti pystyä perustelemaan tarinansa, jos väittää sitä faktaksi. Yleensähän jutut ovat huumoria ja fantasiaa, vaikka saavatkin ravintonsa kaikenlaisista hippusista, joita päähenkilöistä nähdään.
Toisin sanoen loukkaantuminen on ihan turhaa ja varsinkin on turha itkeä omaa kohteluaan viestikaupalla. Parempi antaa olla, jos ei pysty asiaa todistamaan.
 
vierailija
Hei haloo nyt. Kukaan ei tiedä kuka tai kuinka moni osallistuu keskusteluun. Ihan varmasti on sellaisiakin keskustelunpätkiä, joissa yksi tyyppi vastailee itselleen eri rooleissa ja eri tyyleillä. Tottakai näillä palstoilla saattaa olla joskus ihan joukkolynkkaustunnelma, mutta onneksi ei sellaista ole mun mielestä ollut viime aikoina. Tämä kuvan nähnyt kirjoittaja ja nyt äsken Vauvalla Bn Sloveniassa nähnyt vaikuttivat minustakin liiankin samankaltaisilta. Eli ensin tuodaan joku juttu, josta kukaan ei tiedä ja sitten loukkaannutaan kun kukaan ei usko. Jos haluaa olla uskottava täällä, pitää oikeasti pystyä perustelemaan tarinansa, jos väittää sitä faktaksi. Yleensähän jutut ovat huumoria ja fantasiaa, vaikka saavatkin ravintonsa kaikenlaisista hippusista, joita päähenkilöistä nähdään.
Toisin sanoen loukkaantuminen on ihan turhaa ja varsinkin on turha itkeä omaa kohteluaan viestikaupalla. Parempi antaa olla, jos ei pysty asiaa todistamaan.
Minun mielestäni taas eivät vaikuttaneet yhtään samalta ja typerintä juuri arvailu onko se nyt sama? Ja onko se tämä, tuo vai se? Ymmärrän kyllä hyvin, että tuosta voi loukkaantua.
 

Yhteistyössä