Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juuri kirjoitit tällaisen haukkumisviestin tänne, jos pääsi unohtumaan: "Sunkaltaiset vaivaa. Miksi tulla tänne uikuttamaan, että albumi ei kiinnosta?"

En ole sanonut, ettei albumi kiinnosta, se on ihan sinun keksintöäsi.
Itse olen ihan lumoutunut Bluzasta, mutta olen samaa mieltä, että sekin pitää voida ilmaista keskustelussa, jos joku ei siitä pitänyt. Tai ei pidä suunnasta, johon Jokereiden biisit on menossa ja ajattelee sen mahdollisesti koskevan koko tulevaa albumia. Tuo mielipide ilmaistiin kuitenkin ihan asiallisesti, ei kai täällä asiallista keskustelua lähdetä sensuroimaan?
 
vierailija
Koeta sitten ilmaista jatkossa itseäsi paremmin, koska kommentistasi ei käy ilmi mikään noista asioista. Siitä selviää vain, että albumi ei kiinnosta, koska Bluza on mielestäsi huono.
Jälleen kerran keksit minulle uusia mielipiteitä hatustasi. Minusta alkuperäinen Bluza on huikea biisi, ainoastaan tämä studioversio on mitäänsanomaton, ja juuri myös kerroin, että albumi kiinnostaa minua.

Se että et osaa lukea (esim. tulkitset viestin, jossa lukee "minua kiinnostaa" että siinä lukee "minua ei kiinnosta") ei ole minun vikani.

Oikeasti todella rasittavaa.
 
vierailija
Jälleen kerran keksit minulle uusia mielipiteitä hatustasi. Minusta alkuperäinen Bluza on huikea biisi, ainoastaan tämä studioversio on mitäänsanomaton, ja juuri myös kerroin, että albumi kiinnostaa minua.

Se että et osaa lukea (esim. tulkitset viestin, jossa lukee "minua kiinnostaa" että siinä lukee "minua ei kiinnosta") ei ole minun vikani.

Oikeasti todella rasittavaa.
Opettele kirjoittamaan, niin ei tarvitse tehdä tulkintoja surkeiden viestiesi pohjalta.
 
vierailija
Bluza on kyllä tosi kaunis biisi. Ehdottomasti mun top 3 biiseistä ellei jopa suosikkini
Minä en pääse yli A sem ti povedalin ihanista s-äänteistä joidenkin sanojen lopussa. Ne menee ihon alle ja syvälle. Mutta Bluza uppoaa myös, Bojanin ääni ja instrumentaaliosuudet. Puhumattakaan sanoista, joille tietenkin haen "syvällisempää" merkitystä Jere-yhteyksistä.
 
For the previous singles, JO did a tour on the morning shows at the most popular radio stations. I checked the social media of all, and there was nothing... it looks like they're not doing that this time, at least not *today* :)My guess is B is still on vacation and they'll probably do radio promotion next week...:)
 
vierailija
Jälleen kerran keksit minulle uusia mielipiteitä hatustasi. Minusta alkuperäinen Bluza on huikea biisi, ainoastaan tämä studioversio on mitäänsanomaton, ja juuri myös kerroin, että albumi kiinnostaa minua.

Se että et osaa lukea (esim. tulkitset viestin, jossa lukee "minua kiinnostaa" että siinä lukee "minua ei kiinnosta") ei ole minun vikani.

Oikeasti todella rasittavaa.
Kai olet kuitenkin kuunnellut ton studioversion suoratoistosta, ettei päätelmä ole vaan sen radiosoiton perusteella? Paranee useammalla kuuntelulla mielestäni.
 
vierailija
For the previous singles, JO did a tour on the morning shows at the most popular radio stations. I checked the social media of all, and there was nothing... it looks like they're not doing that this time, at least not *today* My guess is B is still on vacation and they'll probably do radio promotion next week...
Yeah probably the promo was delayed until next week because of B's little escapade with his broski. 😀
 
vierailija
For the previous singles, JO did a tour on the morning shows at the most popular radio stations. I checked the social media of all, and there was nothing... it looks like they're not doing that this time, at least not *today* My guess is B is still on vacation and they'll probably do radio promotion next week...
Bojan is doing more promoting Jere's unreleased song than Bluza at the moment. He's too busy vacationing to even think about doing more than opening IG and throwing one link there. :D
 

Yhteistyössä