Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Allekirjoitan tuon, että shippaus on tuhmaa ja kivaa! Siksi mäkin täällä olen. Mutta. Shippaus on silti vielä paljon enemmän, sillä toisin kuin vaikka p'rnossa (joka on mielestäni ankeaa), shippaukseen sisältyy myös tunteita ja tarinoita. Ja vielä se, että itse päätän, mihin asti tarinaa kuljetan, on parasta.
Mulle shippaus ei ole yhtään tuhmaa. No, en edes laske itseäni shippaajaksi. Mua innostaa kaikkein eniten tässä rakkaus ja sen ilmentyminen. Toki välillä koen jotkut "tuhmat" jutut sellaisina vauhti kiihtyy -huveina, ja voin niitä mayhemoida, mutta ennemmin tää on mulle romanttinen asia ja sitä haluan nähdä Jeren ja Bojanin välillä, oli sitä siellä aidosti taikka ei :) Mutta uskon kyllä, että siellä on 🤩
 
vierailija
Kuka muuten muistaa tämän?
Sanonpa vaan, että tämän kuuntelu ei ole ikinä ollut näin kuumottavaa kuin tänä kesänä...
 
The one with Luke Black, I think. I assumed it was in Serbian because of Luke but I'm not sure. But if Jan and Kris are good at Serbian, so I suppose the rest of the guys are too.
Ah yes I remember now. Yes, they speak Serbian, they struggle a bit. :) For example, Jure can't remember the word for "gig" and he just says "špil" which is a slang word in Slovenian. :)
We can all speak Serbian / Croatian *somewhat*, we just butcher it and mix it with Slovenian words, there's tons of Jokes and memes on this topic in general.
But I think it's very nice that they try even though they are clearly not comfortable like B.
 
vierailija
Ah yes I remember now. Yes, they speak Serbian, they struggle a bit. For example, Jure can't remember the word for "gig" and he just says "špil" which is a slang word in Slovenian.
We can all speak Serbian / Croatian *somewhat*, we just butcher it and mix it with Slovenian words, there's tons of Jokes and memes on this topic in general.
But I think it's very nice that they try even though they are clearly not comfortable like B.
Hvala.
Maybe B really did translate some of the questions then. It kind of looked like it even though those parts were cut. Thank you.
 
vierailija
Siis Bojanin somekäyttäytyminen (ja muukin) on vaikka kuinka usein ollut tosi boomeria…
Minulla on kaksvitonen miespuolinen kaveri, joka puhuu täyttä nuorisosanastoa ja osaa varmaan suvereenisti kaikki TikTokissa edellisenä päivänä keksityt ilmaukset, mutta sitten hänen emojien käyttönsä sisältää mm. kaikki mahdolliset "näitä emojeita käyttävät enää boomerit!" -artikkelien emojit. Esim. hän ei naura itku- tai pääkalloemojeilla vaan samoilla nauruemojeilla kuin minä ja käyttää paljon normaaleja hymynaamoja, kukkasia sun muuta.
 

Yhteistyössä