Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon ajatellut myös näin, että ainakin biisin nimi on ehdottomasti saanut innoituksen Jeren silmistä. Koska ne silmät on todella poikkeuksellisen puoleensa vetävät ja niinkuin tiedämme katse erittäin intensiivinen. Eli todellakin silmät joista voisi ja tulisi tehdä laulu .
No siis juuri näin. Mun mielessä Bojan on oikeastikin palanut halusta tietää, mitä kyseisten silmien takana on, jo viikkoja tai pari kuukautta, kun on saanut tuon biisiaihion mieleensä.

Ja siis kuka kirjoittaisi biisin omista silmistään?? Jotenkin tosi outo ajatus minulle. Lisäksi kun biisi menee, että behind those eyes. Kykllä se ois these eyes, jos ois omista silmistään kirjoitellut :p
Ja uskon helposti senkin, että ihastuneen mielessä sen toisen valtakunta ja maa on galaksin kokoinen, kun olet toiseen niin kovasti ihastunut 🤗
Toisaalta sitten fantasies and dreams ovat varmaankin löytyneet ihan sieltä Boitsun omasta mielestä tuota galaksia ajatellessa 🥰
 
vierailija
Mä oon ajatellut myös näin, että ainakin biisin nimi on ehdottomasti saanut innoituksen Jeren silmistä. Koska ne silmät on todella poikkeuksellisen puoleensa vetävät ja niinkuin tiedämme katse erittäin intensiivinen. Eli todellakin silmät joista voisi ja tulisi tehdä laulu .
Minulla on ollut kans tämä sama ajatus kuin teillä kahdella, eipä ole tullut kirjoitettua siitä aiemmin
 
vierailija
Täs täähaastattelu käännettynä missä Kris ja Nace oli. Tässäkin Kris mainitsee suomen 🥰❤ kuinkahan monessa haastattelussa Kris vielä hehkuttaa Suomea 😁
 
vierailija
Kuuntelen tätä haastista tekstitykset päällä suomeksi (YT kääntää ne automaattisesti englannista) ja noin kohdassa 8:43 kun haastattelija siirtyy kysymään Jokereitten ajasta Lontoossa, hän haluaa tietää, kuinka pitkään pojat olivat siellä. Niin ohjelma kääntää kysymyksen lehmäteema-aiheisesti: "Kauanko laidunsit Lontoossa?" 🙃 😁
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Täs täähaastattelu käännettynä missä Kris ja Nace oli. Tässäkin Kris mainitsee suomen kuinkahan monessa haastattelussa Kris vielä hehkuttaa Suomea
Mä olen jo mennyt sekaisin, kuinka monta ja minkälaisia Suomi-mainintoja on tullut Krisiltä/Joksuilta ihan vain tällä viikolla. :'D Mutta ainakin kolme eri mainintaa siis? Ruisrockin maininta, Kris puhui siitä, että elämän muuttuminen ja suosion laajuus valkeni Suomessa (Logomon keikalla), ja sitten oli vielä maininta fanien omistautumisesta.
 
vierailija
Mä olen jo mennyt sekaisin, kuinka monta ja minkälaisia Suomi-mainintoja on tullut Krisiltä/Joksuilta ihan vain tällä viikolla. :'D Mutta ainakin kolme eri mainintaa siis? Ruisrockin maininta, Kris puhui siitä, että elämän muuttuminen ja suosion laajuus valkeni Suomessa (Logomon keikalla), ja sitten oli vielä maininta fanien omistautumisesta.
Neljäs vielä Krisin instapostaus!
 

Yhteistyössä