Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä uskon edelleen, että myös Behind those eyes on kirjoitettu alunperin Jerestä, toi laini on Jerestä ja se, että hänen silmiensä takana on galaksi (jonka Bojan haluaisi oppia tuntemaan). Ajattelen niin, että B ei ole kuitenkaan tohtinut tehdä kolmea biisiä vain K:sta, niin on jossain vaiheessa kääntänyt sitten biisin itseensä.
Koska minusta toi on jotenkin outo ilmaisu ja ajatus Bojanilta, että Galaxy of me? Vähän itserakas tai narsistinen ilmaisu minusta, joka voi sopia toisille artisteille, mutta hänen osaltaan en näe yhtään kyllä tuollaista suhtautumista lähtökohtaisesti itseensä.
Toki itseä on tervettä arvostaa ja rakastaa, enkä tarkoita, että biisi nytkään olisi minusta narsistinen, mutta olisi ehkä vähän, jos en ajattelisi, että no niin mut kun se onkin alkuun tehty K:sta :)
Kultsalta saakka oon ollut tätä mieltä, eikä toi Vse kar vem -halaus muuttanut ajatuksiani tämän suhteen mihinkään.
 
vierailija
Mä uskon edelleen, että myös Behind those eyes on kirjoitettu alunperin Jerestä, toi laini on Jerestä ja se, että hänen silmiensä takana on galaksi (jonka Bojan haluaisi oppia tuntemaan). Ajattelen niin, että B ei ole kuitenkaan tohtinut tehdä kolmea biisiä vain K:sta, niin on jossain vaiheessa kääntänyt sitten biisin itseensä.
Koska minusta toi on jotenkin outo ilmaisu ja ajatus Bojanilta, että Galaxy of me? Vähän itserakas tai narsistinen ilmaisu minusta, joka voi sopia toisille artisteille, mutta hänen osaltaan en näe yhtään kyllä tuollaista suhtautumista lähtökohtaisesti itseensä.
Toki itseä on tervettä arvostaa ja rakastaa, enkä tarkoita, että biisi nytkään olisi minusta narsistinen, mutta olisi ehkä vähän, jos en ajattelisi, että no niin mut kun se onkin alkuun tehty K:sta
Kultsalta saakka oon ollut tätä mieltä, eikä toi Vse kar vem -halaus muuttanut ajatuksiani tämän suhteen mihinkään.
Mä oon ajatellut myös näin, että ainakin biisin nimi on ehdottomasti saanut innoituksen Jeren silmistä. Koska ne silmät on todella poikkeuksellisen puoleensa vetävät ja niinkuin tiedämme katse erittäin intensiivinen. Eli todellakin silmät joista voisi ja tulisi tehdä laulu ❤.
 
vierailija
Mä oon ajatellut myös näin, että ainakin biisin nimi on ehdottomasti saanut innoituksen Jeren silmistä. Koska ne silmät on todella poikkeuksellisen puoleensa vetävät ja niinkuin tiedämme katse erittäin intensiivinen. Eli todellakin silmät joista voisi ja tulisi tehdä laulu .
Mun uusin headcanon on, että se biisi on vastine ilkeille somen kommenteille. JO fandomissa ivaillaan paljon Bojanille, varsinkin Twitterissä. Fanit meemeilee ja postaa Bojanista paljon kuvia tekstillä ”not a single thought behind those eyes” ja siinä biisissä B kertoo, mitä sieltä silmien takaa oikeasti löytyykään. Alkuvuodesta ja viime vuoden loppupuolella vielä Joksut todistetusti pyöri twitterissä, bändi vastasi serbiaksi sille yhdelle fanille, joka valitti, että ne markkinoi liikaa niiden kiertuetta tai sinkkua, en nyt muista kumpaa. Ja sitten oli se yksi yöllinen twitterhäröily, kun B jakoi instankin puolelle twiittejä. Schlager on saattanut syntyä juuri noihin aikoihin.
 

Yhteistyössä