Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Useampi sivu poistui? Mitä viestejä ne oli, eilisiä vai tän päiväisiä? Koska eilenhän palstalla oli kiva tunnelma eikä edes pahemmin trollausta.
Noin neljä tai viisi ja aamun palstailin ja oli todella hiljaista ja vähän viestejä mistä päättelin että aiempia viestejä koska muuten aamuisia ei olisi jäänyt juuri ollenkaan. Pari kolme tuntia taisin olla poissa ja jouduin palamaan ne noin 4-5 sivua taaksepäin. Sillä välin ne oli lähtenyt.
 
vierailija
Pidin tästä Ruisrock-söpöilystä:


En tiedä milloin olet viimeksi lukenut vai oletko, mutta Lukioficciin on tullut myös lisää ”poistettuja kohtauksia” sekä Partaalla kuohuvan virran on tullut lukuja.

Kuuraman uusin soulmates-ficci I’m lost in search for you hajotti ja korjasi, niin kuin hänen ficcinsä aina <3

Huomasin myös uuden suomenkielisen ficin Me ollaan nuoriso, mutta en ole vielä itse lukenut sitä.
Tuo Kuuraman ficci oli kyllä yksi kiinnostavimpia, mitä olen lukenut tänä vuonna. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Katsotaan paljonko sieltä lähtee. Nyt viimeisen viestin numero on 63506/63507. Aamullakin lähti useampi sivu ja ei lukittanut ketjua. Voit toki jatkaa uskomistasi että poistelu lukittaisi.
No ei sitä ainakaan tää nimimerkillinen lukinnut ei vaikuta pelokkaalta ja säilyyhän ne viestit siellä joka tapauksessa, katsotaan vaan niin sieltä rupeaa poistumaan
 
vierailija
Ei liity minuun mitenkään. Sääliksi käy oikeasti ihmistä, joka luulee, että voi ilmoittaa anonyymejä kirjoituksia jonkin tietyn sometilin nimiin. Hänellä pitäisi olla osoittaa tekijä, sitten voi ilmoittaa. Ja siis mulla ei ole mitään tekemistä isoimman osan vihakirjoittelusta palstalla kanssa, joten sikälikin toi on ihan sen ilmoittajan oma ongelma toi aihe.
Aito
Ennemminkin hän (tai joku muu) syyllistyy rikkomuksiin väittäessään tekstejä, jotka eivät ole jonkun, tämän kirjoittamiksi.
Mutta koska mun on vaikea uskoa ketään Jokereista kiinnostavan tietää aiheesta mitään, niin hänenkin syyllistymisensä on suhteellisen vähähaittaista kellekään. Itse nyt vaan tarvii tuota henkselien paukuttelua ettei hänen tarvitsisi myöntää elävänsä itsekeksimiensä juttujen kuplassa.
Aito
 
vierailija
Piti sanoa vauvalla vaan, että kyllä itse sain siitä haastattelun vastaamattomuudesta käsityksen ettei se ainakaan mahdotonta ole etteikö yhteistä biisiä tulisi jossain vaiheessa. Toivon vaan, että jod näin käy se on vähän syvällisempää matskua Kuin onks denssii. 🤣
Nyt vasta ehdin palstoille tänään, joten olen ihan pihalla . Mikähän haastattelu tämä on ja olisiko siihen linkkiä? Kiitos 💚
 

Yhteistyössä