Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hienoa, joku sai taas tarpeekseen ja lukitti koko ketjun.

Olin vastaamassa jollekin että mulla on kyllä näkynyt livessä useampi biisi mutta sitten pätkäisee ja kun menen uudelleen liveen niin edellisen loppu vaan tulee. Toki olen kiitollinen niistä biiseistä mitä olen nähnyt.
 
vierailija
Piti sanoa vauvalla vaan, että kyllä itse sain siitä haastattelun vastaamattomuudesta käsityksen ettei se ainakaan mahdotonta ole etteikö yhteistä biisiä tulisi jossain vaiheessa. Toivon vaan, että jod näin käy se on vähän syvällisempää matskua Kuin onks denssii. 🤣
 
vierailija
Puhuttiinhan sielä nockistä vaikka miten paljon Eikä sellainen kuulunut edes keskustelun sääntöjen alle. Voisi oikeasti tuollaisen lopettaa. Henkilö nauttii vaan siitä ja lopulta lukkiutuu aina koko keskustelu
 
vierailija
Kummasti tosiaan meni heti palsta kiinni, kun sai tietää et joku on ilmoittanut oikeesti eteenpäin
Ei liity minuun mitenkään. Sääliksi käy oikeasti ihmistä, joka luulee, että voi ilmoittaa anonyymejä kirjoituksia jonkin tietyn sometilin nimiin. Hänellä pitäisi olla osoittaa tekijä, sitten voi ilmoittaa. Ja siis mulla ei ole mitään tekemistä isoimman osan vihakirjoittelusta palstalla kanssa, joten sikälikin toi on ihan sen ilmoittajan oma ongelma toi aihe.
Aito
 

Yhteistyössä