Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kerro lisää sitten kun kerkeät! Tai aamulla.
Oon yöbussissa vielä niin ei voi paljon kirjoittaa kun tulee autissa
Kerro lisää sitten kun kerkeät! Tai aamulla.
Oon yöbussissa vielä niin ei voi hirveästi kirjoittaa ettei tule tässä auton heiluessa huono olo mutta sellainen lämpö ja valo saapui tilaan 😀 ja on se aivan syötävön söpö!
 
vierailija
Miks mun näppiksestä loppuu kirjaimet kun pitäis kuvailla näitä tuntemuksia????
Tää kohta ei erottunut näin uskomattomana kuin se on, siitä Sampittaren videosta. Jere osaa olla kyllä tuon kaiffarin seurassa hot. Ja siis niin MIES. Onkohan Bojanillekin käynyt niin, että yliopistoviisasta kiinnostaa tuollainen hotti perus vähän amis jätkä?!
Sit kun miettii tän yhteisesiintymisen kautta sitä videota, jossa K katselee pöydässä drinksu edessään Bojania niillä rakastuneilla silmillä... kun se laulaa Carpe Diemiä. Ja nyt sit tää.
 
vierailija
Katsoin Matin stoorin uudelleen ja Bojanilla on siinä punainen piikki kaulapanta. Mä en kestä. Kaikki ne puppy koiravideot ja babyksi kutsuminen, hihnat tossa Ccc ja Bojan kontillaan possujunassa Kärtsän alla ja nyt Bojanilla on PANTA kaulassa

Ja tämä kysyy tarkistus kysymyksenä montako kirjainta on Koira sanassa Onko tässä joku tekoäly joka tietää mitä kirjoitan vai ollaanko me manifestoitu itsemme Matrixiin
Nauroin niin kovaa tälle kommentille!! Just näin!
 
vierailija
Miks mun näppiksestä loppuu kirjaimet kun pitäis kuvailla näitä tuntemuksia????
Tää kohta ei erottunut näin uskomattomana kuin se on, siitä Sampittaren videosta. Jere osaa olla kyllä tuon kaiffarin seurassa hot. Ja siis niin MIES. Onkohan Bojanillekin käynyt niin, että yliopistoviisasta kiinnostaa tuollainen hotti perus vähän amis jätkä?!
Sit kun miettii tän yhteisesiintymisen kautta sitä videota, jossa K katselee pöydässä drinksu edessään Bojania niillä rakastuneilla silmillä... kun se laulaa Carpe Diemiä. Ja nyt sit tää.
tämä mietin mihin tää yö tästä menekään XD
 

Yhteistyössä