vierailija
Joku tumppulainen oli katsonut äitinsä kanssa Bojere-elokuvan, onkohan äippä joku meikäläisistä <3
Minkä äänestyksen Kärtsä aiemmin voitti ?Äänestäkää Kärtsää ja Erikaa Wiwiblogsin äänestyksessä! (Mahdettiinko sitä edellistä Kärtsän voittamaa äänestystulosta tosin edes julkaista)
Poll: Who should win the OGAE Song Contest 2024?
Vote for Käärijä & Erika! Some familiar facesView Postwww.tumblr.com
Sen paras euroviisubiisijutun, kyllä se oli muuten ratkennut, kun minulle tuli sähköposti, että ne on lopulliset tulokset. BL oli tässä äänestyksessä vasta neljäs.Minkä äänestyksen Kärtsä aiemmin voitti ?
Oliko tää se paras kakkossijalle päätynyt, vai ihan vaan paras?Sen paras euroviisubiisijutun, kyllä se oli muuten ratkennut, kun minulle tuli sähköposti, että ne on lopulliset tulokset. BL oli tässä äänestyksessä vasta neljäs.
Mä en vaan ymmärrä miks sitä mainostetaan elokuvana. Sehän on vaan klippiä klipin perään.Joku tumppulainen oli katsonut äitinsä kanssa Bojere-elokuvan, onkohan äippä joku meikäläisistä <3
Juuri se ei ole muuta vastaavaa ollut.Oliko tää se paras kakkossijalle päätynyt, vai ihan vaan paras?
Ei tule seurattua, eikä kuunneltua. Aika yhdentekevä.Baby Lasagna on ihana
Kiitos!Juuri se ei ole muuta vastaavaa ollut.
Trollit luultavastiTrollit vai kompostilaisetko Paatilla riehuu, ihan älyttömiä juttuja.
En tiedä mihin viittaat, mutta aidon väkivaltaiset kommentit on mode täältä ainakin poistanut.Eikö täälläkin joku toissayönä kirjoittanut jotain huolestuttavaa juttua? Kompostissa on ollut samantyyppistä tekstiä viime yönä. Edelleen näkyvissä.
Helposti silti paras elokuva, jonka olen tänä vuonna nähnyt Ainakin se teki minut iloisemmaksi kuin ne muut näkemäni.Mä en vaan ymmärrä miks sitä mainostetaan elokuvana. Sehän on vaan klippiä klipin perään.
Nää on jotain duracell-pupuja tai superpalloja.Ihanat Jokerit Discord-pätkiä:
klo
March 2024, I miss you ❤️ 1: Café de la Danse, Paris - 22.03.2024 2-3: Trix, Antwerpen - 23.03.2024 I just sent these to @occhi-verdi-come-il-mare and it made me nostalgic and reminded me I neve…www.tumblr.com
rabbit (shit)hole
www.tumblr.com
No ei tämä mikään ihme ole. Khäärijässä ei ole mitään seksikästä, vetoavaa, tai edes laimeaa romanttista jännitettä, ja melkein kaikki heidän välejään kuvaavat videot on tehty niin vitsillä ja vähän ilkeälläkin huumorilla, ettei siitä jaksa innostua kukaan. Senhän takia Härtsä siellä OF:ssä Kärtsän parina onkin - sitä ei voi kukaan erehtyä ottamaan tosissaan tai luulemaan, että heillä oikeasti olisi jotakin seksuaalista jännitettä keskenään, koska ajatuskin on absurdi.Huolimatta tuosta Kärtsän ahkeroinnista Onlyfansissa, Khäärijä ei ole ottanut tuulta alleen shippinä. Vain 36 ficciä ao3:ssa.
Bojerellä näyttää olevan 1233 ficciä tällä hetkellä (sisäänkirjautuneille näkyvät), mikä on kyllä mielestäni aika huikea määrä, ja tekee siitä keskikokoisen fandomin ainakin ao3:ssa.
Niin ovat, heillä on ihana positiivinen ja epätoksinen energiaNää on jotain duracell-pupuja tai superpalloja.
Olen yllättynyt siitä, että niitä on jopa 36.Huolimatta tuosta Kärtsän ahkeroinnista Onlyfansissa, Khäärijä ei ole ottanut tuulta alleen shippinä. Vain 36 ficciä ao3:ssa.
Bojerellä näyttää olevan 1233 ficciä tällä hetkellä (sisäänkirjautuneille näkyvät), mikä on kyllä mielestäni aika huikea määrä, ja tekee siitä keskikokoisen fandomin ainakin ao3:ssa.
Oli pakko käydä katsomassa. Jep, näistä 36 ficistä suurin osa on samojen kirjoittajien kirjoittamia, eli tästä parituksesta innostuneita on todella vähän ja kirjoittajia vielä vähemmän. Olen myös yllättynyt siitä, että näitä kymmentä ihmistä (ehkä, en jaksanut tarkasti laskea) on kiinnostanut kirjoittaa tästä parista.Olen yllättynyt siitä, että niitä on jopa 36.
Noh, kukin kiinnostuksensa mukaan. Kivaa että ovat löytäneet siellä toisensa. Niin kuin mekin täällä.Oli pakko käydä katsomassa. Jep, näistä 36 ficistä suurin osa on samojen kirjoittajien kirjoittamia, eli tästä parituksesta innostuneita on todella vähän ja kirjoittajia vielä vähemmän. Olen myös yllättynyt siitä, että näitä kymmentä ihmistä (ehkä, en jaksanut tarkasti laskea) on kiinnostanut kirjoittaa tästä parista.