vierailija
Siis tottakai halukkaat voi jatkaa täällä ja halukkaat sitten taas siirtyä takasin vauvalle.Voisi ja täällä ei kenenkään tarvitsisi kytätä myöskään peukkuja, kun niitä ei ole.
Siis tottakai halukkaat voi jatkaa täällä ja halukkaat sitten taas siirtyä takasin vauvalle.Voisi ja täällä ei kenenkään tarvitsisi kytätä myöskään peukkuja, kun niitä ei ole.
Chrome. Mulla taas vauva ei juuri jumita.Mitä laitetta ja selainta muuten käytätte, te joilla plussa ei toimi kunnolla? Mulla itselläni tämä toimii paljon paremmin kuin se jumittava vauvan ketju.
Kiitos myös minun puolestani Toivon todella että kirjoitat jatkossakin, tämä oli niin ihana ja olen lukenut sen jo moneen kertaanKiitos kaikille majakkaficciä kommentoineille ja siitä tykänneille
Joku mietti jossain vaiheessa Vauvalla, olenko sama Stella, joka kirjoitteli tänne viime kesänä. Voin vahvistaa että juu, olenhan minä, kiva että joku muisti vielä Tukevasti laivan kyydissä edelleen.
Ficciä on ollut tosi kiva kirjoittaa, ja olen ollut todella yllättynyt siitä, miten paljon siitä on tykätty 🥹
Stella
Minullakin toimii oikein hyvin Safari käytössä.Mitä laitetta ja selainta muuten käytätte, te joilla plussa ei toimi kunnolla? Mulla itselläni tämä toimii paljon paremmin kuin se jumittava vauvan ketju.
Sulla ei siis tule viivettä lähettää viestejä kun ketju on todella pitkä? Pitää ehkä sitten kokeilla selata vauvaa Chromella.Chrome. Mulla taas vauva ei juuri jumita.
Sama, Safarilla toimii hyvin.Minullakin toimii oikein hyvin Safari käytössä.
Mulla ei kyllä jumita vauvaketjukaanMitä laitetta ja selainta muuten käytätte, te joilla plussa ei toimi kunnolla? Mulla itselläni tämä toimii paljon paremmin kuin se jumittava vauvan ketju.
Samoin hyvin toimii Adblock browser käytössä.Minullakin toimii oikein hyvin Safari käytössä.
Ok, minulla taas on tässä ketjussa lainaukset toimineet paremmin. Vauvalla pidempien ketjujen lainaus ei onnistu tai lainaukseen tulee väärä viesti.Minulla Plussalla on ajoittain häikkää, joka koskee useita eri selaimia ja sekä läppäriä että mobiilia, esim. se lainausten toimimattomuus ja välillä ketju on tosi hidas. Toisaalta silloin kun tuota hidastelua ei esiinny, niin tämä ketju sopii tosi paljon paremmin kuin Vauva nopeatempoiseen chattiin kuten liveseurantaan.
Tottakai saaNyt ei ollut kyse pokedexistä mitenkään, vaan siitä saako yhteistöistä puhua ja tottakai saa. Siis ilman provoilua.
Näitä mieskehuja eiliseltä keikalta oli ilmeisesti useammassakin paikassa tarinoissa tai muualla somessa. Selasin monien keikalla olleiden tarinoita mutten löytänyt, osaako kukaan kertoa, mistä voisi nähdä?Tumblr
Tumblr. Pure effervescent enrichment. Old internet energy. Home of the Reblogs. All the art you never knew you needed. All the fandoms you could wish for. Enough memes to knock out a moderately-sized mammal. Add to it or simply scroll through and soak it up.www.tumblr.com
"This guy is a big fan. Oh and he's handsome too"
Auttakaa shipparia hädässä! Mistä löytyis tällainen lause keikalla katsottavaksi? X, IG?
Kiitos ihana sinä aivan mielettömän upeasta ficcistä! Siitä tuli heittämällä oma suosikkini, oli niin kauniisti kirjoitettu alusta loppuun, ja kaikkea oli juuri sopivasti. Olet todella taitava kirjoittaja, toivottavasti saadaan lukea sulta joskus vielä lisääkin!Kiitos kaikille majakkaficciä kommentoineille ja siitä tykänneille
Joku mietti jossain vaiheessa Vauvalla, olenko sama Stella, joka kirjoitteli tänne viime kesänä. Voin vahvistaa että juu, olenhan minä, kiva että joku muisti vielä Tukevasti laivan kyydissä edelleen.
Ficciä on ollut tosi kiva kirjoittaa, ja olen ollut todella yllättynyt siitä, miten paljon siitä on tykätty 🥹
Stella
Täällä tää yksi ainakin.Näitä mieskehuja eiliseltä keikalta oli ilmeisesti useammassakin paikassa tarinoissa tai muualla somessa. Selasin monien keikalla olleiden tarinoita mutten löytänyt, osaako kukaan kertoa, mistä voisi nähdä?
MRS jos osaa!
Täällä miesjuttuja myösNäitä mieskehuja eiliseltä keikalta oli ilmeisesti useammassakin paikassa tarinoissa tai muualla somessa. Selasin monien keikalla olleiden tarinoita mutten löytänyt, osaako kukaan kertoa, mistä voisi nähdä?
MRS jos osaa!
Mistäs tämän voisi kuunnella, onko pätkä nähtävissä jossain?Mun ystävä joka on homo oli yllättynyt, kun Kärtsä osasi lausua grinderin oikein. Ei kuulemma osaa edes suurin osa sovellusta käyttävistä
Ko. persikkaa nassuun
Mun mielestä Kärppy sanoi kyllä skrainder eikä grainderMun ystävä joka on homo oli yllättynyt, kun Kärtsä osasi lausua grinderin oikein. Ei kuulemma osaa edes suurin osa sovellusta käyttävistä