Nytkö sä vasta ton tajusit?Skräckslagen = kauhuissaan
5 min siinä lukee, missä korjaus?Tää oli siis 15 min ennen
Ei kun eilen jo, kun muista ei ollut.Nytkö sä vasta ton tajusit?
Hae henkilön profiili ja katso sieltä5 min siinä lukee, missä korjaus?
Kerrankin TODELLA hyvin kirjoitettua! Siis oon lukenut sata kertaa huonompia romaanejakin, tai siis jättänyt kesken, kun ei sitä surkeaa kertojaääntä ole kestänyt (enkä siis puhu äänikirjoista).Tässä tosi kaunis ficci https://archiveofourown.org/works/57535582/chapters/146390647?view_adult=true
Minkä ikäluokan edustajien kuuluisi tietää tämä Viisikko sarja? Itse olen 33 v. ja ei mun lapsuudessa ja nuoruudessa kyseisistä kirjoista puhuttu mitään, vaikka lukutoukka olinkin. Tosin mä olen lukenut Muskettisoturit kolmeen kertaan.Tarkoitatko pakkopullaa? Vai mitä? Viisikot aivan best 🩶
70-luvulla syntyneet ainakin tietääMinkä ikäluokan edustajien kuuluisi tietää tämä Viisikko sarja? Itse olen 33 v. ja ei mun lapsuudessa ja nuoruudessa kyseisistä kirjoista puhuttu mitään, vaikka lukutoukka olinkin. Tosin mä olen lukenut Muskettisoturit kolmeen kertaan.
Jep! Itse vm-7370-luvulla syntyneet ainakin tietää
Joo tuohan muuttaa asian kokonaan kun kuitenkin festareista kyse. Harva menee kovin paljon aiemmin paikalle kun on muitakin esiintyjiä.Ai oli? No eihän se sit mikään ihme ollut et siellä niin vähän porukkaa silloin oli
Haista sinä jo kuule pitkä fakta. Täällä spekuloidaan kaikkea mistä on ihana spekuloida niinkuin shippiin kuuluu.Faktoista saa. Oli hali, mutta emme tiedä kenelle.
En ole kieltänyt, mua kiinnostaa silti faktat.Haista sinä jo kuule pitkä fakta. Täällä spekuloidaan kaikkea mistä on ihana spekuloida niinkuin shippiin kuuluu.
”Mistään ei saa puhua. Edes iloisista jutuista.”En ole kieltänyt, mua kiinnostaa silti faktat.
Linkki ei auennut tumputtomalle, joten voisiko joku vielä kertoa tuon selityksen?Täällä olikin selitys Olisipa tuo pussy, dick, ass -välipuhe jossain videolla.Tumblr
Tumblr. Pure effervescent enrichment. Old internet energy. Home of the Reblogs. All the art you never knew you needed. All the fandoms you could wish for. Enough memes to knock out a moderately-sized mammal. Add to it or simply scroll through and soak it up.www.tumblr.com
Sloveniassa jollain festareillaMartinkin ollut yleisössä tänään silmälasit päässä näköjään tuli X:ssä vastaan
Minä olen vm 80 ja minun poika vm 09 ja molemmat ollaan ahmittu kaikki Viisikot.Viisikko oli lemppareitani heti Neiti Etsivän jälkeen -vm. 86
Aijaa, minä luulin, että tuolla SaksassaSloveniassa jollain festareilla
Mä voisin olla isoäitinsä ja luin viisikot lapsena., niinpä, voisin olla sun äitisi..
No, ne on joka tapauksessa siellä paskassa Tiktokissa ja oon ymmärtänyt, että pätkinä. Jos ovat noin hyviä niin kumma ettei pistä niitä edes joitain tubeen laajemmillekin yleisöille. Itsellä suurin syy siihen, etten katso niitä on toi surkea alustavalinta. Eikä ole muutenkaan mitään tarvetta nähdä jokaista konserttia, vaikka ois mitä tahsnsa niin ihquja välipuheita. Jere puuttuu ja sen myötä melko paljon.Terveisiä Tiktokista ja Safurseyn mahtavien konserttivideoiden parista! Bojan oli tänään todella energinen ja täysi vauhti päällä kovasta helteestä huolimatta. Oli ihanan hassuja välipuheita ja muita hupailuja. Parasta videoissa on, kun Bojanin eläväiset kasvot ja koko tunneskaala tulevat niissä niin hyvin esiin. Olen ollut viidessä JO:n konsertissa paikan päällä, eikä sitä tunnelmaa saa tietenkään videoiden kautta välitettyä, mutta noita ilmeikkäitä kasvoja en ole konserteissa päässyt ihastelemaan. Se tuo ihan oman lisänsä konserttikokemukseen. Parhaat olivat ne kohdat, joissa Bojan katsoi suoraan kameraan ja hymyili. Ihan siinä sydämessä läikähti. Ja tiedoksi niille Safurseyn haukkujille (joita on luonnollisesti ne perinteiset kolme ), jotka luulevat, että videoilla näkyy vain Bojania: vaikka B toki on videoilla pääosassa, näkyy niissä hyvin muutkin neljä joksua, ja Juresta on ihan oma erillinen videonsakin. Kuten täällä on jo todettukin, kenenkään ei ole pakko Safurseyn videoita katsella (etenkään sen, jota pelkkä ajatuskin niistä ahdistaa ), mutta keneltä se on pois, että me muut saamme niistä iloa ja nautintoa?
Ihan kokonaisina biiseinä ovat, ja ainakin tällä kertaa vielä alkupuheineen. On ihan ok, ettet sinä niitä katso.No, ne on joka tapauksessa siellä paskassa Tiktokissa ja oon ymmärtänyt, että pätkinä. Jos ovat noin hyviä niin kumma ettei pistä niitä edes joitain tubeen laajemmillekin yleisöille. Itsellä suurin syy siihen, etten katso niitä on toi surkea alustavalinta. Eikä ole muutenkaan mitään tarvetta nähdä jokaista konserttia, vaikka ois mitä tahsnsa niin ihquja välipuheita. Jere puuttuu ja sen myötä melko paljon.
Enkä minä meitähän oli täällä ainakin viisi häntä kritisoinutta, mutta itselläkin yksi iso syy jo pelkästään toi alustaTerveisiä Tiktokista ja Safurseyn mahtavien konserttivideoiden parista! Bojan oli tänään todella energinen ja täysi vauhti päällä kovasta helteestä huolimatta. Oli ihanan hassuja välipuheita ja muita hupailuja. Parasta videoissa on, kun Bojanin eläväiset kasvot ja koko tunneskaala tulevat niissä niin hyvin esiin. Olen ollut viidessä JO:n konsertissa paikan päällä, eikä sitä tunnelmaa saa tietenkään videoiden kautta välitettyä, mutta noita ilmeikkäitä kasvoja en ole konserteissa päässyt ihastelemaan. Se tuo ihan oman lisänsä konserttikokemukseen. Parhaat olivat ne kohdat, joissa Bojan katsoi suoraan kameraan ja hymyili. Ihan siinä sydämessä läikähti. Ja tiedoksi niille Safurseyn haukkujille (joita on luonnollisesti ne perinteiset kolme ), jotka luulevat, että videoilla näkyy vain Bojania: vaikka B toki on videoilla pääosassa, näkyy niissä hyvin muutkin neljä joksua, ja Juresta on ihan oma erillinen videonsakin. Kuten täällä on jo todettukin, kenenkään ei ole pakko Safurseyn videoita katsella (etenkään sen, jota pelkkä ajatuskin niistä ahdistaa ), mutta keneltä se on pois, että me muut saamme niistä iloa ja nautintoa?
Ihan kokonaisina biiseinä ovat, ja ainakin tällä kertaa vielä alkupuheineen. On ihan ok, ettet sinä niitä katso.