Minulla toi menee kanssa pikkuisen yli joVauvalla haalarimania jatkuu heh. Ehkä täällä tasaisempi tunnelma.
On aika hottisHottis-fanitaidetta eräästä blondiinosta (ei ehkä näy kuin sisäänkirjautuneille)
Totta! Bojan koppalakissa ja pamppu ojossa.On aika hottis
Tuohon jos vielä lisäisi moottoripyöräpoliisi-B:n niin avot
Totta! Bojan koppalakissa ja pamppu ojossa.
Ette nyt stana aloita täälläkin tuota showta.Minulla toi menee kanssa pikkuisen yli jo
Olen rakastunut tohveliin.Tottakai jatkuu, sen verran kuuma K siinä on. Öitä!
tuituipupu
this tiktok is by kaarijantaverna 🤒🏳️🌈❤️🔥 video credits from: saana.ro, miramarianne, heidiijanika. this tiktok uhhh yeah it's rly something. i am seeing that's for sure.www.tumblr.com
Oisinpa toi tohveli.Olen rakastunut tohveliin.
Sinähän et täällä määräileEtte nyt stana aloita täälläkin tuota showta.
Anteeksi mutta mitä?Krisillä ja Damonilla taitaa olla oikeasti suhde, vihdoinkin jotakin tapahtuu kiinnostavaa siis
No ei ole kumpikaan näin sanonut. Perustelut?Krisillä ja Damonilla taitaa olla oikeasti suhde, vihdoinkin jotakin tapahtuu kiinnostavaa siis
Tämä on erään twitteristin tietoja, 3 kk takaa jo ollut tiedossa, eihän sitä tiedä onko se totta, mutta toivon niin, mutta nyt annan asian olla ehkä tämä joskus selviääAnteeksi mutta mitä?
Selvennätkö nyt hieman kun kerran asian esiin nostit. Kuka twitteristä? Linkkiä? Miten niin 3 kk ollut jo tiedossa? Kris ja Damon eivät kumpikaan ole sanoneet asiasta mitään, niin miksi jollain twitteristillä olisi tästä tieto?Tämä on erään twitteristin tietoja, 3 kk takaa jo ollut tiedossa, eihän sitä tiedä onko se totta, mutta toivon niin, mutta nyt annan asian olla ehkä tämä joskus selviää
Ja onhan Krisillä myös tyttis, jonka kanssa vasta nähty yhdessä. Taitaa olla Twitteristin toiveajattelua.Selvennätkö nyt hieman kun kerran asian esiin nostit. Kuka twitteristä? Linkkiä? Miten niin 3 kk ollut jo tiedossa? Kris ja Damon eivät kumpikaan ole sanoneet asiasta mitään, niin miksi jollain twitteristillä olisi tästä tieto?
Missä ne on muka nähty? Itse aattelin ehkä uskoa tätä, kun on lämppärin edustajan kirjoittama tai no usko, koska toivon, että saatais seurata jotain m+m pariaJa onhan Krisillä myös tyttis, jonka kanssa vasta nähty yhdessä. Taitaa olla Twitteristin toiveajattelua.
Voitko nyt edes linkata nämä perättömät juorut?Missä ne on muka nähty? Itse aattelin ehkä uskoa tätä, kun on lämppärin edustajan kirjoittama tai no usko, koska toivon, että saatais seurata jotain m+m paria
Tämä taitaa keksiä omiaan, muuta kompostissa kyllä on joku linkki?Voitko nyt edes linkata nämä perättömät juorut?
Tämä taitaa keksiä omiaan, muuta kompostissa kyllä on joku linkki?
Mä en kyllä usko tähän. Yritetään vaan vääntää taas jotain uutta, kun K& B-shippaus ainakin Vauvalla vähentynyt ja hiljennetty olemattomiin.Tämä taitaa keksiä omiaan, muuta kompostissa kyllä on joku linkki?
Kyllä se linkki oikea on. Juttu itse voi kyllä olla vitsi tai väärinkäsityskin, en tiedä. Mutta ei sitä kompostissa ole keksitty, lähinnä kai ihmeteltiin mitä twiittaaja tarkoitti.Mä en kyllä usko tähän. Yritetään vaan vääntää taas jotain uutta, kun K& B-shippaus ainakin Vauvalla vähentynyt ja hiljennetty olemattomiin.
Todellakin! Pitäiskö esittää vieno toive seuraavaan fanartiinOn aika hottis
Tuohon jos vielä lisäisi moottoripyöräpoliisi-B:n niin avot