Aikamoinen C.S.I tuo Anneli Auer

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Auer esitteli veristä T-paitaa
20.04.2010 13:07

Anneli Auer esitteli käräjäoikeudessa verisen T-paidan, joka hänellä oli surmayönä yllään poliisien tullessa paikalle.

Paidan oli tuonut käräjäoikeuteen todisteeksi Auerin asianajaja Juha Manner.

Auer kaivoi punaisen paidan esiin ruskeasta paperikassista ja näytti sen veriroiskeita tuomareille. Hän selosti, että hihan veripisarat ja rinnan veriroiskeiden suunta tukevat hänen kertomustaan.

- Nämä täsmäävät siihen, kun olen sängyn päästä hyökännyt kimppuun. En seissyt missään asennossa, Auer näytti paidan rintapieltä.

Auer kertoi myös tehneensä sellissä mehutestejä selvittääkseen, olivatko takkahuoneen lattian ja sängyn verijäljet kuivuneet poliisin rekonstruktiossa kuvaillulla tavalla.

Hän kertoi tehneensä sellin suihkuun ohuen ja vähän paksumman jäljen.

- Meni vain pari minuuttia, kun ohut kuivui. Minun järkeeni eivät nämä selitykset menneet, Auer sanoi.

Hän sanoi myös pesseensä pissa- ja oksennuslakanoita neljän lapsen äitinä niin paljon, että osasi epäillä lakanan verijälkien kuivumista.
Syyttäjän mukaan lakanan verimäärä osoittaa, että Jukka S. Lahti makasi sängyllä pitkään, mikä sotii naamiomiehen nopeaa hyökkäystä vastaan.

- Nämä eivät ole hatusta heitettyjä spekulaatioita, olen ihan testannut.

Auer luonnehti itseään "analyyttiseksi" ja "loogiseksi".

- Olen tällainen pohdiskeleva tyyppi ja kiinnostunut selvittelemään asioita.

IL

Veri ja mehu ovat hieman eri asioita....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:o

Jäätävä muija tuo Anneli :x :x :x

Samoilla linjoilla. Totuuttahan ei myö tiietä mutta mun ääni menee sille että teki sen. Ihan hatusta veteli ton hyökkääjä jutun. Kuka ja miksi ontuu ankarasti siinä ulkopuolisessa hyökkääjässä.

Uusimmat

Yhteistyössä