Aikaisin ajankohta jolloin raskaustesti näyttänyt plussaa? Predictor Early Detection

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja der
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

der

Vieras
Kovin malttamattomana haluaisin plussata pikkukakkosen! Predictor Early Detection -testi lupaa näyttää plussaa jo 4 pv ennen kuukautisten alkamista. Tänään kokeilin, vaikka tiesin että on liian aikaista, ja negaahan se näytti... Mutta intopiukeena olisi kiva kuulla kuinka aikaisin teillä on näyttänyt plussaa?

Alkuperäinen kirjoittaja xxxc:
huh huh.. taas näitä juttuja.. olenkohan olenkohan jne... saa kunnon perjantai naurut täällä. nyt mä ymmärrän miten mä en täällä viihdy!!

Jännä ettet viihdy vaikka niin kovasti naurattaa. Toisille nämä on isoja juttuja, tässä kysytään selvästi neuvoa. Jos et osaa muuta tehdä kuin kritisoida, mene muualle mölyämään.

mä taisin tehdä 5 pv ennen kuukautisten oletettua alkamista.. ja plussa tuli clearbluealla :) (aamuvirtsasta) ...tein vielä illalla toisen jollain muulla testillä ja haaleeta plussaa näytti. seuraavana aamuna kans plus.. :)

Mä plussasin ihan perus apteekin testillä rv 4+3, mutta kun menin rv 8+2 alkuraskauden ultraan, olikin viikkoja vasta 7+5 eli oikeasti plussasin rv 3+5 eli kaksi päivää ennen kuin kuukautisten olis pitänyt alkaa. Tuota plussaa odottelen juuri kotiutuvaksi mummulasta :heart:

varmaan nelja paivaa ennen testasin tavallisella tikulla ja digitaalisella...tikkuun tuli selkea viiva ja digi naytti 1-2viikkoa....ja testasin nama viela joskus paivalla enka aamulla.

iloita ei tietenkaan viela pysty, vaan odotellaan ja katsotaan tilannetta. itse tein testin koska oli kamali menkkakipuja jo viikon, selkaa sarki ja lokkia, polvia ja nilkkoja jomotti.

ja toisaalta taas mulla just edessa viisaudenhampaanpoisto niin oli pakko senkin takia tietaa, koska mut laitetaan johonki ihmeen rauhoittavaan tippaan tmv? joka ei nyt tietenkaan onnistu kun ja jos raskaana. ja rauhoittihan se mielta tietysti...kun voi laakarille sanoa "etta ainakin tassa vaiheessa raskaana, miten tehdaan" ja laakkeet ja muut :)

Viela pitaisi malttaa muutamisen paiva ja testata uudelleen.

Yhteistyössä