Miten sitä saisi tuohon mieheen vähän lisää virtaa ja reippautta??Mies on vasta vähän yli 30v ja niin aikaansaamaton että :\| ..meillä on kolme lasta ja minä kotiäitinä ja pyöritän aikalailla siis kokonaan meidän arkea..mies siis työssä.Mutta sitten töiden jälkeen mies ei jaksa tai häntä ei kiinnosta ei niin mikään..tiskipöydän saattaa joskus korjata mutta sitten kaikki muu jääkin minulle kotitöistä nurmikon leikkaamiseen asti.Mitään ideoita elämään en häneltä saa lomat suunnittelen minä ja KAIKEN tuntuu että miehellä ei ole ideoita ei mihinkään..tuntuu että kivirekeä vetäisi perässä tai neljättä isoa lasta..jos kysyy mielipidettä johonkin asiaan vastaus on ihan sama tai en tiedä.Minua rasittaa tilanne todella paljon ja vaikka olen puhunut ja puhunut hänelle asiasta tilanne ei tunnu korjaantuvan. Mieleen hiipii väkisinkin ero vaikka en heti olekkaan eron kannalla.Lapsista mieheni välittää paljon mutta ei viitsi/saa aikaseksi lähteä lasten kanssa esim.ulos tms..tuntuu ettei hän jaksa lasten kanssa muuta kuin pelata tietokoneilla..niin ja tässä en purnaa kotitöiden tekemisestä vaan siis yleisestä saamattomuudesta..