Aika ylitys... :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kesis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kesis"

Vieras
Mies lähti kouluttautumaan aamulla ja huikkasin ajatukseni hänelle eteiseen -"olet aarre...oikea löytö" :) ...joskus saa sanottua ääneen mitä ajattelee.
Aamupalaleivätkin tein hälle pitkästä aikaa.
Olen tainnut olla aika kiukkuinen akka viimeviikkoina

Miten muuten vois arjessa yllättää? Miten teillä?

Tekee jonkun toiselle normaalisti kuuluvan duunin puolesta, esim. lumityöt. Keitä aamukahvit valmiiks. Hiero. Lämmitä sauna ja tarjoile valmiiksi avattu kylmä kalja. Pukeudu seksihepeniin. Kysy miten päivä mennyt, mitä kuuluu, onko onnellinen olo. Minä kyselen paljon ja mies tykkää puhua, mut ei kauheena ala puhumaan noin vain. Tarjoile ruoka valmiiksi lautaselle laitettuna. Kehaise ulkonäköä, katso silmillä syöden, hymyile. Silitä ohi mennen, taputa pyllylle, halaa takaapäin. Anna levätä jos haluaa. Leikkele hedelmälautanen iltanaposteluksi. Pidä hyvänä. :)

Hmm...

No meillä mies oli onnellinen siitä kun tässä eräänä päivänä tuli kotiin, oli ruokaa ja siivottu ja sai ihan yksin viettää hetken kun me olimme lasten kanssa ulkona.

Aika yleistä meillä on kaikki halailut, pussailut, koskettelut, on lämmintä ruokaa, lumityöt tehty... Mutta tiskaamista inhoan, se jää usein miehelle :ashamed: ja sen jos olen tehnyt niin sitä mies arvostaa sitten vähän enemmän kuin noita normijuttuja...
Myös se jos minä väsään kivat aamu- tai iltapalakattaukset on extraa ja mies tykkää.. Minä en ole yhtään sellaista tyyppiä että laittaisin kaikkea tarjolle pöydälle (mies taas tekee usein sellaista) vaan yleensä väsään vain keittiössä kaikille omat annokset että saan kätevämmin kaikki tarvikkeet kaappiin..

Yhteistyössä