Pieni musta auto, jossa on puolikkaan konepellin kokonen kuva my little ponista
Veikee
ja ihan on turha, tiedän B)
ja ihan on turha, tiedän B)
saako sitä toisten autoja noin vain kuvailla?Alkuperäinen kirjoittaja heips:Ei oo ehkä miehen auto
Ota kuva siitä ja näytä meille!
Meinaat, että toi auton omistaja keksi my little ponyn =)Alkuperäinen kirjoittaja m:Mun mielestä ei saa kuvata.Tuntus ainaki et tarvii olla lupa laittaa toisen maalaamasta jutusta kuva nettiin.Tiedä sit..
Niinkö sanoin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meinaat, että toi auton omistaja keksi my little ponyn =)Alkuperäinen kirjoittaja m:Mun mielestä ei saa kuvata.Tuntus ainaki et tarvii olla lupa laittaa toisen maalaamasta jutusta kuva nettiin.Tiedä sit..
no pidämpä my little kuvan sitten ittelläni =)Alkuperäinen kirjoittaja päteeköhän tähän?:Lain mukaan tekijällä on vain ja ainoastaan oikeus määrätä teoksensa käytöstä. Tekijälle pitäisi myös ilmoittaa, kun teosta esitetään, eikä teosta saisi muuttaa sen arvoa tai omalaatuisuutta loukkaavalla tavalla. Teoksen tai sen katkelman saa esittää ilman lupaa vain teosta arvosteltaessa.
Laki takaa tekijälle oikeuden määrätä teoksensa kopioiden valmistamisesta ja julkaisemisesta yleisölle. Tämän vuoksi esimerkiksi veistoksesta otettua valokuvaa ei saa käyttää luvatta sen enempää postikortteihin kuin internet-sivun somisteeksikaan.
Jollaki leikkaa ja kovaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Laita kuva vain hetkeksi?
Alkuperäinen kirjoittaja erikoisen auton omistaja:Sitte ku paikalle tuli joku ihan kunnon järkkärikameran kanssa menin kysymään että onkos sinulla omistajan lupa kuvata autoa. Tuumas että kuulema oli, johon minä että hassua kun itse satun auton omistamaan.. Lähti aika livakkaan...
Niin teidän autoanne ei kuvata kuitenkaan salaa.Vaan tiedätte sen myös itse että kuvia otetaan,ja olette antaneet siihen "luvan"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No meidän auton konepellissä on Feeniks ja ihmiset on ihan vapaasti saanu kuvata. Löytyypä kuva muutenkin parilta nettisivulta. Muutenkin ruiskumaalauskisoissa salamat räpsyy, eikä kuvaamista oo kielletty.
no mikäs siinä sitten on kun esim galleriaan ei saa laittaa kuvaa toisesta jos ei ole lupaa?Alkuperäinen kirjoittaja Poni esiin!:Aivan niin. Julkisella paikalla saa kuvata miten tahtoo kunhan ei syyllisty yksityiselämää loukkaavan tiedon esittämiseen. Eli esim. hameen alta ei saa mennä kuvaamaan mutta naamakuvan saa ottaa.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel