Aika tehokkaasti mä unohdan tän raskauden, nimittäin unohdin kertoa teille..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
.. ett ultrassa on käyty. En tosin enää muista mikä päivä se oli, tällä viikolla kuitenkin. Viikkoja oli silloin 7+ 3, nyt luonnollisesti vähän enemmän, mutten voi tietää enää paljonko yli tuon kolmen... :ashamed: :xmas:

Kaikki hyvin, yksi elävä alkio, sydän toimiva ja tehokas, istukan kehittymistä joudutaan odottelemaan vielä hieman. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Nyt mä pöllin vahingossa NN:n ketjun. :ashamed:

Ethän pöllinyt, kyllä mä täällä vielä hengailen. :hug: Sun mahas on sitä paitsi paljon isompi kuin mun, vaikka mua turvottaakin taatusti juuri nyt enemmän (mulla tulee päivän aikana varmaan viisi ylimäärästä kiloa, ne katoaa taas yöksi, ja tulee seuraavana päivänä takaisin. Hyi hitto!!)
Ja edelleen mä pidän matalaa profiilia, vaikka kerronkin teille. Te ette hössötä. Ja jos joku yrittää, mä voin jättää vastaamatta. Yritäpä samaa äidille. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Ethän pöllinyt, kyllä mä täällä vielä hengailen. :hug: Sun mahas on sitä paitsi paljon isompi kuin mun, vaikka mua turvottaakin taatusti juuri nyt enemmän (mulla tulee päivän aikana varmaan viisi ylimäärästä kiloa, ne katoaa taas yöksi, ja tulee seuraavana päivänä takaisin. Hyi hitto!!)
Ja edelleen mä pidän matalaa profiilia, vaikka kerronkin teille. Te ette hössötä. Ja jos joku yrittää, mä voin jättää vastaamatta. Yritäpä samaa äidille. :whistle:

Hoo :D mulla on niin valtava maha että. :D Kaksosiakin epäiltiin, kun kuului kahdet sydänäänet. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Hoo :D mulla on niin valtava maha että. :D Kaksosiakin epäiltiin, kun kuului kahdet sydänäänet. :whistle:

Mutta on vain yksi kuitenkin?? Mun lapsuden ystävä odottaa just parhaillaan tuplapoikia. On tosi kärsivä. Sen vaivoihin verraten mun olotila on ihan leppoisa. :ashamed:

Yhteistyössä