Aika Pommi tuli.

• Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti
AP
Mies on kirjautunu lukuisille treffipalstoille....
Suljetuissa välilehdissä oli ja aattelin mennä katsomaan. No sielähän se oli. Kirjoitin miehen s-postin ja mun nimen salasanaks ja sisällä oltiin. On kuulemma sinkku, etsii suhdetta,avioliittoa, ja sitä oikeaa rinnalleen.
Mä hajosin täysin ja huusin miehelle kurkku suorana että painuu helvettii täältä mut selittää että halus vaan kattoo naisten kuvia!!!??? Mitä vittua siis? En usko sitä. Kunhan vieraat lähtee kylästä ni feikkaus loppu ja mähaen asuntoa... EI JAKSA tämmöst paskaa enää...
anteeks pyytelee ja sanoo ettei ajatellu... Olis kannattanu... Ensin mennään vuosi alamäkeen pettämistä muuta ja mä jäin. Nyt oli luottamus kohdilleen menossa, ainakin todella parempi ku vuosi sitten ja tämmönen pommit tulee. VI*TU et oon ollu TYHMÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maija poppanen
Tsemppiä,sä et tuollaista ansaitse!
Kohti uusia tuulia pää pystyssä :heart: Älä raivoa (oi,tiedän että on vaikeeta) vaan kylmän rauhallisesti paketoit elämäs miehes luota.

Ei ajatellut... mutta etsii avioliittoa ja sitä oikeaa rinnalleen?!

Nyt ap käytä tuo pyhä vihasi joko ukon viskaamiseen pihalle tai uuden asunnon löytämiseen. Jätä se säälittävä runkkari leikkimään tietokoneella kun sinä alat ELÄÄ!

meillä näin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käsittämätöntä miten helpostu toisilta käy puolisoiden sähköposteihin tunkeutuminen.
Meillä ei oo mitään tollasia ettei sais mennä toisen s-postiin..ihan vapaasti saa.Molemmat tietää salasanat, minä useimmin käynkin miehen s-postissa kun itse ei välitä käydä.
Tosin ei sinne mitään ihmeitä ikinä tule,mut just jos on jotain tilattu/laitettu jollekin postia ni käyn kattoo onko vastattu.

joku
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
On kuulemma sinkku, etsii suhdetta,avioliittoa, ja sitä oikeaa rinnalleen.
Jos siellä sanatarkasti noin lukee, niin eiköhän tuo ole pässinlihaa!

Muussa tapauksessa ainakin itse uskon kyllä, jos mies sanoo haluavansa katsella vain naisten kuvia.

hyvämuistinen
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:

Nyt ap käytä tuo pyhä vihasi joko ukon viskaamiseen pihalle tai uuden asunnon löytämiseen. Jätä se säälittävä runkkari tyytyä leikkimään tietokoneella kun sinä alat ELÄÄ!

Miten mulla on sellanen muistikuva että sunkin mies harrasti jonkinnäköistä leikkimistä. Ja annoit anteeksi.

En nyt ketään tuollaisesta rupeasi pihalle heittämään. Mutta asia täytyy selvittää ja varmaan ap selvittääkin kunhan on ensikiukustaan selvinnyt.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Käsittämätöntä miten helpostu toisilta käy puolisoiden sähköposteihin tunkeutuminen.
jep meillä on kyllä puolin ja toisin salasanat s posteihin ette se tunkeutuminen ollu...
Miks ihmeessä?Ei mitään yksityisyyttä..
Mitä tuommosella yksityisyydellä tekee kuin ap:n tapauksessa?

ap
jep meillä on kyllä puolin ja toisin salasanat s posteihin ette se tunkeutuminen ollu...
Eip sitten varmaan. Miehellä on eri nettikaupoissa tunnukset joista tilaan hänen nimellään joskus ja mulla on omet joilla hän tilaa välillä. Ettei tartte moneen paikkaa monia tunnuksia...

joku
Jos olisin sun mies, niin en suostuisi moiseen! Ainakin mun sähköpostit on mun yksityisasia! Olen niin luotettava, että minulla on siihen varaa! *koputtaa puuta*

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hyvämuistinen:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:

Nyt ap käytä tuo pyhä vihasi joko ukon viskaamiseen pihalle tai uuden asunnon löytämiseen. Jätä se säälittävä runkkari tyytyä leikkimään tietokoneella kun sinä alat ELÄÄ!

Miten mulla on sellanen muistikuva että sunkin mies harrasti jonkinnäköistä leikkimistä. Ja annoit anteeksi.

En nyt ketään tuollaisesta rupeasi pihalle heittämään. Mutta asia täytyy selvittää ja varmaan ap selvittääkin kunhan on ensikiukustaan selvinnyt.
Hetki saattaapi mennä ennen kun tästä selviin. Onneksi vieraat tuli eilen muuten olisin jo kamppeeni pakannu ja mitään sanomatta lähtenyt!

Mitä tuommosella yksityisyydellä tekee kuin ap:n tapauksessa?
NO jos on tuollainen utelias haukka ni enpä ihmettele mitä mies tekee.. :/

Yhteistyössä