Aika outo tyyppi oli naapurissa

Kaverin kanssa oltiin tossa tupakilla ja kerto siinä sitten juttua jolle naureskeltiin. Naapurin pihalta joku matki meidän naurua, tekonaurua päästi ja meni sisälle :eek:
Katottiin kaverin kanssa toisiamme ja ratkettiin kyllä ihan totaalisesti :D

Outo tyyppi kyllä, en ole aikasemmin tavannu mutta kai se joku naapurin tuttu oli.
 
no
En varmaan rupeasi tekonaurua vääntämään,mutta sanon suoraan,että mua ärsyttää parvekkeella tupakalla notkujat jotka sen savun lisäksi vielä pitävät rasittavaa mekkalaa. Kovaääninen nauru kyllä parvekkeelta kantautuu hyvinkin naapureihin.
Ehket itsekään aina jaksais naapureista sellaista kuunnella saatikka jos et itse polttaisi haistella ikävää lemua joka sieltä sitkeästi leijailee. (itse olen entinen tupakoitsija ja vasta nyt sen ymmärrän :))
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
En varmaan rupeasi tekonaurua vääntämään,mutta sanon suoraan,että mua ärsyttää parvekkeella tupakalla notkujat jotka sen savun lisäksi vielä pitävät rasittavaa mekkalaa. Kovaääninen nauru kyllä parvekkeelta kantautuu hyvinkin naapureihin.
Ehket itsekään aina jaksais naapureista sellaista kuunnella saatikka jos et itse polttaisi haistella ikävää lemua joka sieltä sitkeästi leijailee. (itse olen entinen tupakoitsija ja vasta nyt sen ymmärrän :))
Asutaan rivarissa ja kyllä tuo itsekin näky kessuttelevan, ja me ei kyllä kovalla äänellä naurettu vaikka senkin taidon osaan. Voin tulla sisälle jos mua haittais naapureiden naurut ja puheet, ei tulis mieleen kyllä matkia ketään sen takia.

 
Mä meinasin eilen tapojeni vastaisesti kiljaista kahdelle teinille,että turpa kiinni!!!

Olin sovituskopissa ja nää kaksi siis ihan oikeasti huusi toisilleen asioita samaa jankutti ,ootathan sä mua ku mul menee sit täs aikaa,venaathan jooko,iiiik!!!ei tää mee,meniskö kolmekasi,voi vittu.

Ootaksä mua sit varmasti ku täs menee,IIIK!!!.. |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grey:
Mä meinasin eilen tapojeni vastaisesti kiljaista kahdelle teinille,että turpa kiinni!!!

Olin sovituskopissa ja nää kaksi siis ihan oikeasti huusi toisilleen asioita samaa jankutti ,ootathan sä mua ku mul menee sit täs aikaa,venaathan jooko,iiiik!!!ei tää mee,meniskö kolmekasi,voi vittu.

Ootaksä mua sit varmasti ku täs menee,IIIK!!!.. |O |O |O
:LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä