aika moni tällä palstalla taitaa kokea jotkut nikit inhottaviksi ja luokkaavasti käyttäytyviksi sen takia että

• Viestiketjun aloittaja elämäntapaintiaani betoniviidakosta
  • Ensimmäinen viesti
elämäntapaintiaani betoniviidakosta
näiden nikkien mielipiteet eivät ole samanlaisia kuin näiden herkkisten. vedetään herneet nekkuun jos joku on eri mieltä ja huudetaan että sä loukkasit mua. jep jep. näin aikuiset naiset käyttäytyy ja näköjään osa miehistäkin kun ei kestetä sitä että kaikki eivät pidä jotakin tiettyä nikkiä kauniina ja ihanana.

ugh. olen puhunut

Turkilmas
Mua taas ärsyttää kun yksittäiset nikit saa aina lokaa niskaansa. Kuten nyt vaikka tuo sinun tarkoittama kaunis ja ihana. Kun hän tosiaan on kaunis, ihana ja kaiken lisäksi huumorintajuinen.

Eli mä en ymmärrä yhdenkään nikin silmätikuksi ottamista. Eiköhän meissä kaikissa ole kuiteskin niitä hyviä ja huonoja puolia. Ja kivoja ja ärsyttäviä. Silti voi edes yrittää olla asiallinen eikä lähteä tämmöiselle lynkkausmeiningille.

Ei kaikista tarvi tykätä. Eikä kaikkien tarvi omata samanlaista makua toisten ulkonäöstä. Mutta fiksua on pitää turpavärkki pienemmällä jos on tarve vain haukkua, arvostella ja lynkata.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mua taas ärsyttää kun yksittäiset nikit saa aina lokaa niskaansa. Kuten nyt vaikka tuo sinun tarkoittama kaunis ja ihana. Kun hän tosiaan on kaunis, ihana ja kaiken lisäksi huumorintajuinen.

Eli mä en ymmärrä yhdenkään nikin silmätikuksi ottamista. Eiköhän meissä kaikissa ole kuiteskin niitä hyviä ja huonoja puolia. Ja kivoja ja ärsyttäviä. Silti voi edes yrittää olla asiallinen eikä lähteä tämmöiselle lynkkausmeiningille.

Ei kaikista tarvi tykätä. Eikä kaikkien tarvi omata samanlaista makua toisten ulkonäöstä. Mutta fiksua on pitää turpavärkki pienemmällä jos on tarve vain haukkua, arvostella ja lynkata.
Peesi.

Vakkari harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari harmaana:
Ymmärrän mielipide-erot, kinastelun, ja pienen kettuilun. En ymmärrä uhkailua, suoranaista solvaamista, häirintää.
erli seeilenkin vittuilu on sun mielestä sallittua :eek:
EI MISSÄÄN NIMESSÄ!!!! Se oli solvaamista!

Mua ärsyttää sellainen, että sen varjolla että "sanon vaan mielipiteeni" pyritään loukkaamaan toista. Moni voisi vähän miettiä, miten itseään ja ajatuksiaan ilmaisee, ja missä yhteydessä. Esim. ulkonäön haukkujat perustelee toimintaansa juuri sillä :x :headwall:

Ymmärrän mielipide-erot, kinastelun, ja pienen kettuilun. En ymmärrä uhkailua, suoranaista solvaamista, häirintää.
No juu, näin. Ois tää aika tylsä paikka ilman värikkkyyttä. Värikkyys on just se paras juttu täälä. Jokaiselle on jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
No juu, näin. Ois tää aika tylsä paikka ilman värikkkyyttä. Värikkyys on just se paras juttu täälä. Jokaiselle on jotain.
Niin, kuinka tylsä palsta tämä olisikaan, jos kaikki olisivat aina samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Niin, kuinka tylsä palsta tämä olisikaan, jos kaikki olisivat aina samaa mieltä.
Ois aina aloitus ja sitten sivutolkulla joo-joo peesailua. :|

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ois aina aloitus ja sitten sivutolkulla joo-joo peesailua. :|
niinku nää ketkä tässä peesailee. khyyl.. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:
Itsestäni olisi hienoa, kun kaikki kykenisivät asialliseen ja toista arvostavaan keskusteluun mielipiteistä,-eroista huolimatta.
Juu, mutta palstan luonne ois täysin eri. En tykkäis.
asiasta kolmanteen,olitko eilen palstaalla
Eilen? Käväsin noin kymmenen aikoihin. Muistaakseni.

Yhteistyössä