aika kinkkinen tilanne sinänsä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja soleigh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

soleigh

Aktiivinen jäsen
14.05.2009
2 021
0
36
Laukaa
Ukon kaveri on lomalla tuossa naapurissa, isoäitinsä luona. Nyt ollaan pari kertaa istuttu iltaa ja joskus oltu puheissa päivisin, välillä aika pitkiä aikojakin. Minusta ja ukosta on alkanu tuntumaan siltä että tää kaveri olis niinkun minun perään, katselee pitkään, ainakun ukko ei oo läsnä niin hän tulee jotenki liian lähelle, sillon kun oltiin iltaa istumassa viimeksi niin ukko yllätti tämän tuijottamasta mua ja tää tyyppi sitte oli mun nukkuessa sanonu jotain iljettävää, suihin ottamiseen liittyen ja sitte hän häslää ja häärää mun ympärillä, vahti ihan vessaan asti viimeksi. Viimeyönä sain aika pitkälti varmuuden siittä että se haikailee minua. Ukon ja omasta mielestä en ole provosoinut tai flirtannut tai antanut ymmärtää että olisin kiinnostunut. Olen pyrkiny olemaan ystävällinen ja välttämään tämän kaverin seuraa mutta eihän siitä mitään tule, aina ku meidän puolella tupakan sytyttää niin se on sen seittemän sekuntia ja tää tyyppi on pihalla myös.
Ukko lupasi ettei jätä mua kahden tän tyypin kans ikinä, koska se on kännissä pirun arvaamaton ja saattaa yrittää jotain.

minä en nyt oikeen tiedä että miten tässä toimis oikein, aina viritän jonku valkosen valheen kun hän laittaa viestiä ja kysyy meitä sinne tai mukaansa johonkin. Ukko ei viihdy tän kaverin seurassa koska hän valehtelee kirkkain silmin ja makeilee minun läsnäollessa. Eikä tämä kaveri usko millään kun sanoo että ei pääse vaan jankuttaa niin kauan että menee iteltä hermot. Vaikka viesteihin ei vastaiskaan niin silti se pommittaa ihan naamakirjaa myöten. Välttelemäänkään ei kauheesti pysty, ku naapurintontilta on suora näköyhteys tähän.

Olen toisaalta liian kiltti valehdellakseni jatkuvasti mutta toisaalta en kyllä halua olla tekemisissä tän kaverin kanssa.

mitenkähän sille sais nätisti sanottua että minä en aio avoliittoani rikkoa hänen takiaan enkä ole muutenkaan kiinnostunut?

suorastaan nakertaa :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:
mitenkähän sille sais nätisti sanottua että minä en aio avoliittoani rikkoa hänen takiaan enkä ole muutenkaan kiinnostunut?

Siis WTF? Joku urpo naapuritontilla tuppaa seuraan ja sää alat puhua liiton rikkomisesta? Jos ei oo mitään aihetta (rivien välistä kyllä luen että saattapi ollakin) niin sano kaverille että painuu vittuun ja jos ei ymmärrä niin sano vähän lujempaa, että mummo kuulee. Asia menee perille vaikkei ymmärtäisi edes suomea!

Alkuperäinen kirjoittaja Joke:

Siis WTF? Joku urpo naapuritontilla tuppaa seuraan ja sää alat puhua liiton rikkomisesta? Jos ei oo mitään aihetta (rivien välistä kyllä luen että saattapi ollakin) niin sano kaverille että painuu vittuun ja jos ei ymmärrä niin sano vähän lujempaa, että mummo kuulee. Asia menee perille vaikkei ymmärtäisi edes suomea!

tää tilanne nyt ei oo ihan niin yksinkertanen. :whistle:

Tää oli aika ytimekäs, eli näin.

tää tilanne nyt ei oo ihan niin yksinkertanen. :whistle:

niin sä et halua loukata sitä? Lakkaa vielä kuolaamasta sun perään?

Sano suoraan mutta asiallisesti, että hänen osoittama huomio on alkanut tuntua kiusalliselta. Selitä, että siitä on tullut sinulle ongelma ja tunnet itsesi vaivautuneeksi.
Jos naapuri ei sitä ymmärrä ja hyväksy, ongelma on sitä luokkaa, että etäisyyttä on pakko ottaa tavalla tai toisella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieteri:
Sano suoraan mutta asiallisesti, että hänen osoittama huomio on alkanut tuntua kiusalliselta. Selitä, että siitä on tullut sinulle ongelma ja tunnet itsesi vaivautuneeksi.
Jos naapuri ei sitä ymmärrä ja hyväksy, ongelma on sitä luokkaa, että etäisyyttä on pakko ottaa tavalla tai toisella.

näin minä menettelinkin ja se vissiin älysi mistä on kyse vaikka edelleenkin väittää ihan muuta kuin mikä on totta.

Yhteistyössä