Aika kieroa (canal digital asiaa..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Olen tässä kieli pitkällä odotellut että koska alkaa Rome-sarjan toinen tuotantokausi kanalilta ja tuleeko syksyllä taas lisää Housen jaksoja.. no ei ole mitään mainosta tullut kun meillä ei ollut vielä HD-laitetta, no eilen asennettiin se laite niin johan rävähti niiltä kanavilta Rome- ja House- mainokset heti näkyviin.. Canal siis meinaa siirtää huippusarjansa näköjään HD-kanaville että ihmiset hankkisivat sellaiset laitteet.. Muuten pitää haukkua kanalin HD-laitetta, se tunnistaa nyt vain canalin omat pakettiin kuuluvat kanavat, ennen oli joku canalin muualta tilaama tuo combo ja se tunnisti kaikki Euroopan ilmaiskanavatkin.. pari hyvää musiikkikanavaa siis hävisi.. samperi!

Alkuperäinen kirjoittaja meikkis:
Alkaahan ne taas syyskuun alusta ihan ilman HD-laitetta.

Juu, juu, mutta pointti oli just tuo, että kaikki hyvät sarjat siirretään HD-kanaville ja laite sitten on kuitenkin huonompi. Että vaikka haluan toki rahalleni vastinetta ja haluan hyvät sarjat ja hyvät leffat näkyviin niin käytän telkkaria myös siihen, että kun mitä kummallisempiin aikoihin olen vielä hereillä katsomassa telsua niin olis kiva kanavasurffailla ja nyt näyttää siltä että tällainen ei onnistu. Perin ärsyttäävää tämä hifitouhu nykyaikana!

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minä en ymmärtänyt pointtiasi =) Se kakkoskausi on muuten sitten HYVÄ =) Romea siis.

Siis et vieläkään ymmärtänyt vai.. no siis olen ihan hulluna kaikkiin sarjoihin ja siksi tuli aloitettua avaus nyt kertomalla siitä (niin ja sarja on varmasti hyvä, alastomia hyvännäköisiä miehiä ruudussa tunnin verran :p ah ja nam ;) ) , mutta se mikä mua ärsyttää on firmojen parannukset, jotka ei välttämättä ole parannuksia.. Canal digital (mitäs ruotsalaiselta firmalta nyt voikaan odottaa) on jotenkin sanelija tässä ollut koko ajan ja minusta maksajan pitäis saada sitä mitä haluaa.. mua raivostuttaa nyt kun kaikki lempikanavat on hukassa, mutten voi jarruttaa kehitystäkään kun haluan HD:kin.. miksen voi saada kaikkea?????? Tahtoo, tahtoo (ja tässä kohtaa kaiketi pitää mennä lattialle selälleen ja potkia ja kiljua)

Hih, en vaan vieläkään käsitä, missä vika :D Tykkäätkö siis siitä huonoa, että sarjojen lähetysajat ovat kenties muuttuneet vai mistä?

Minusta on selkeä parannus, että sarjoja tulee myös HD:ltä, onhan kuvanlaatu huomattavasti parempi, äänen kanssa sen sijaan on ollut ongelmia, välillä ei tallennuksissa ole ollut ollenkaan ääntä :o No, silti olen tiirannut niitä mekkoasuisia miehiä :laugh:

Ai nyt ymmärrän vähän paremmin, teillä ei siis näy nyt jotkut kanavat, jotka näkyivät ennen? Meillä ei ole ollut semmoista ongelmaa, meillä näkyy HD:nä vain WOOM, Discovery ja NG. Musiikkikanavia en ole löytänyt HD;nä

canalin filmi 1 esittää syyskuun alusta rooman 2.kauden 3.9 ja housen kolmannen kauden puolivälistä alkaen 4.9. big love 5.9 toisen kauden jaksoilla.

kaikki digikanavat muuttuu muutaman vuoden päästä hd-tekniikkaan.siksi varmaan canal jo nyt panostaa omaan hd-tarjontaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja maymay:
canalin filmi 1 esittää syyskuun alusta rooman 3.kauden ja housen kolmannen kauden puolivälistä alkaen.

kaikki digikanavat muuttuu muutaman vuoden päästä hd-tekniikkaan.siksi varmaan canal jo nyt panostaa omaan hd-tarjontaansa.

Roomasta tulee kakkoskausi, eikö vaan? :)

Hih, en vaan vieläkään käsitä, missä vika :D Tykkäätkö siis siitä huonoa, että sarjojen lähetysajat ovat kenties muuttuneet vai mistä?

Minusta on selkeä parannus, että sarjoja tulee myös HD:ltä, onhan kuvanlaatu huomattavasti parempi, äänen kanssa sen sijaan on ollut ongelmia, välillä ei tallennuksissa ole ollut ollenkaan ääntä :o No, silti olen tiirannut niitä mekkoasuisia miehiä :laugh:

Rautalankaa vääntää.. saadakseni HD-kanavat mun piti nyt luopua esim. hyvin paljon rakastamastani tsekkiläisestä musiikkikanavasta.. ja vain siksi että canal digital on päättänyt tehdä laitteensa sellaiseksi ettei se enää tunnista Euroopan ilmaiskanavia.. tässä on kyse vähän nyt siitä kuin jos miettis että kumpaa seksiä haluais, laadukas, hellä ja erotiikkaa tihkuva sessio illalla, vai koko päivän pyörimistä peiton alla ja kivaa koko ajan.. että se mua harmittaa.. että on nyt sit paree näkyä alastomat perseet hyvin sieltä HD-kanavalta!

Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
mikä on HD?

Minäkin olen odottanut koska tulee Rooman toinen kausi. Jää sit vissiin näkemättä.

High Definition, eli teräväpiirtokanavat, mutta kyllä se Rome tulee tavalliseltakin varmaan ihan ensi kuussa jo samoin Big Love.

Big Loven ekan tuotantokauden uusinta alkoi vissiin eilen jo jos en väärin muista..

mikä on HD?

Minäkin olen odottanut koska tulee Rooman toinen kausi. Jää sit vissiin näkemättä.

High Definition, eli teräväpiirtokanavat, mutta kyllä se Rome tulee tavalliseltakin varmaan ihan ensi kuussa jo samoin Big Love.

hyvä hyvä, odotan jo innolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:

Rautalankaa vääntää.. saadakseni HD-kanavat mun piti nyt luopua esim. hyvin paljon rakastamastani tsekkiläisestä musiikkikanavasta.. ja vain siksi että canal digital on päättänyt tehdä laitteensa sellaiseksi ettei se enää tunnista Euroopan ilmaiskanavia.. tässä on kyse vähän nyt siitä kuin jos miettis että kumpaa seksiä haluais, laadukas, hellä ja erotiikkaa tihkuva sessio illalla, vai koko päivän pyörimistä peiton alla ja kivaa koko ajan.. että se mua harmittaa.. että on nyt sit paree näkyä alastomat perseet hyvin sieltä HD-kanavalta!

Joo, luin uudelleen ja ymmärsin paremmin =) Canal+ on ottanut nyt sen yhden laitteen (ainakin meillä on ihan lelun oloinen höyhenenkevyt toosa), siinä on kyllä toivomisen varaa, myös siellä äänipuolella =)

mikä on HD?

Big Loven ekan tuotantokauden uusinta alkoi vissiin eilen jo jos en väärin muista..

Tuli se kertaalleen kolmen tai neljän jakson pätkissä jo alkukuusta. Näin USAssa kolme ekaa jaksoa kakkoskaudesta, se vaan paranee se sarja :D

Joo, luin uudelleen ja ymmärsin paremmin =) Canal+ on ottanut nyt sen yhden laitteen (ainakin meillä on ihan lelun oloinen höyhenenkevyt toosa), siinä on kyllä toivomisen varaa, myös siellä äänipuolella =)

Juu ja meillä on vikaa ainakin kaukosäätimessä tällä hetkellä ja jossakin muussakin.. että kai tässä nyt vaan sit taas odotellaan jotakin parempaa aikaa ja sit huomataan että jaa pitää hankkia sellanen ja sellanen laite vielä.. Mut tuli sentään ehjänä perille tällä kertaa, kun samainen firma lähetti meille combon niin se tuli sen näköisenä perille kuin joku olis istunut laitteen päälle.

Yhteistyössä