Aika jännä juttu tuossa kelan sivuilla kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työmarkkinatuki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

työmarkkinatuki

Vieras
ilmoitin työttömyyspäivät työmarkkinatukea varten ajalta 20.2-21.3.2013. Kun painoin lähetä tuli ruudulle joku tieto missä luki summa mikä maksetaan paljon siitä lähtee veroa ja maksu päiväkin... sellaista ei ole ennen tullut heti sen jälkeen kun on painanut lähetä. Hämmentävää oli että siinä lukee 20pvä ja summa oli pienempi kun pitäis olla. ei tuossa aikavälillä todellakaan ole 20 päivää vaan kuukausi. ja tarkistin just kaikki mulla on työnhaut voimassa kokoajan ja kaikki on ajantasalla ja siten että mulla on oikeus saada kaikista päivistä työmarkkinatukea. huh.. toivottavasti toi oli vaan jotain tietotekniikka sekoilua ja että maanantaina tupsahtaa tilille sen verran ku pitää eikä 20 päivästä vain... oon ollu työttömänä 4kk joten omavastuu ajasta ei kyse..

Tottakai se on 20 päivää kun tuomarkkinatukea maksetaan neljän viikon välein ja vain arkipäiviltä, eli viitenä päivänä viikossa.

Aina tulee lopussa tuo missä näkee maksettavan summan, verot ja maksupäivän.

Jännä ettei ole ennen tullut tuollaista ilmoitusta, koska mulle se tulee joka kerta ja olen ollut työmarkkinatuoella kauemmin kuin sinä :)

Mut joo, se summa oli oikein joka siinä näky verojen jälkeen.

Yhteistyössä