Aika jännä firma tuo sisukas

Pistin sieltä vaatetta tilaukseen heidän lomansa alkuvaiheessa 5.7 ja sovitusti ilmoittivat (olivat siis ilmoittaneet toimituksien pitkästä ajasta) 1.8 laittaneensa paketin postiin, tilauksen tila siis muuttui toimitetuksi.

Kävin postista kyselemässä pakettia tänään, eikä sitä ollut, joten pistin Paypalin resolution centeriin disputen kyseisestä tilauksesta. Sisukkaalta tuli välittömästi viesti "Tilauksen tila muuttunut - Cancelled", aika jännää...

Pitääköhän sitä lähteä rahoja väkisin hakemaan takaisin, vai onnistuukohan muuten. mitä veikkaatte?
 
Katsotaan katsotaan. Toki edelleen elättelen toivoa, että saisin paketin, mutta kyllä tuo tilauksen peruutusilmoitus yllätti. Pitää laittaa Paypalin claim, ellei mitään tapahdu..

Vastaako ne muuten yleensä sähköposteihin, tai siis ylipäätään lukevat niitä?
 
Nyt on vihdoinkin tilit selvät kyseisen firman kanssa ja ei tule kyllä enää tilattua mitään, enkä voi suositella kenellekään.

Eli tapauksessa kävi niin, että he liimasivat pakettiin lähetystarran 31.7 ja paketti otettiin Espoossa jakelujärjestelmään 8.8, tarkistin seurantatiedoista.

Minulla oli ennakkoaavistus hakiessani pakettia 10.8 ja avasinkin sen postitädin silmien alla, kas kummaa, siitähän puuttui yksi tuote. Ilmoitettuani asian heille, he ilmoittivat laittaneensa minulle mukamas mailia asiasta (ei todellakaan laitettu) ja aikoneensa laittaa tuotteen minulle myöhemmin postissa, mutta enää eivät halunneetkaan, vaan palauttavansa rahat (11.8). Paypalin kautta tapahtuneessa viestittelyssä valehtelivat tuotteen loppuneen, on kuitenkin edelleen myynnissä.

Mitään ei sitten kuulunut ja jouduinkin uhkailemaan viime viikolla paypalilla ellei rahoja ala kuulumaan, sitten alkoi vasta tapahtumaan ja he ilmoittivat paypalille haluavansa palauttaa rahat, jotka vihdoin tänään saapuivat.

Käsittämätöntä toimintaa.
 
No huh, olen joskus täältä jotain palautetta kyseisestä liikkeestä lukenutkin. Harmi sisukkaalle, sillä puskaradio (tai palsta =)) on tehokas tiedonvälittäjä.

Mä en ymmärrä miten vielä nykyään voidaan palvella tuolla tavalla asiakasta. Toivottavasti asiaan tulee vielä lisäselvityksiä.
 
Mä en ymmärrä itse myöskään.

Ehkä tuohon sisukkaan imagoon on yritetty linkittää sellaista näsäviisasta asennetta, mutta palvelun tulisi toimia moitteettomasti ja mokien suhteen pitäisi toimia asiallisesti, olla siis pahoillaan ja korjata tilanne mahdollisimman nopeasti. Ja jättää se asenne sitten vaikka facebook-viestittelyyn ja päivityksiin.

No mutta, Suomi ja muu maailma on täynnä lastenvaatteita myyviä verkkokauppoja joiden toiminta on erinomaista. Pitäydyn niissä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24520521:
Aika kurjaa että eivät ole yhtään edes yrittäneet(?) parantaa palvelun tasoa.
Minulle jäi jotenkin tunne, että he ovat hyvin henkilökohtaisella tasolla mukana toiminnassa. Kuitenkin tuo haluttomuus enää lähettää tuotetta kuulostaa sellaiselta kiusanteolta ja pikkumaiselta kostolta, kun kehtaan olla tyytymätön kun se ei ollutkaan siinä paketissa. Sellaiselta mitä voisi odottaa lapselta tms.
 
"elviira"
En suosittele minäkään kyseistä firmaa!!! Toimitusajat mitä sattuu, ja nyt on "fiksusti" päivittäneet sivujaan että "pakkaamme tänään ke 24.8 tilauksia jotka on tehty 16.8" ..ja nyt tänään, pari viikkoa myöhemmin oli päivitys että "pakkaamme tänään ti 5.9 tilauksia jotka on tehty 17.8" !!!! Haloo.. käsittämätön tahti kavereilla!
 

Yhteistyössä