Aika iso hintaero elloksen ja hobby hallin hello kitty pussilakanassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsukka

Aktiivinen jäsen
29.04.2005
6 356
0
36
Sama pussilakana sarja ellos hinta 36,90
http://www.ellos.fi/ListPage/Category.aspx?CategoryId=34424

Hobby hall (isojen setti) 26,90 (Hobby hall-->lapsille-->lastenhuoneeseen ja sieltä pussilakanat)
Eikös nuo ole ihan samat...Vai onko jotain eroa...Olen luullut ellosta hobbaria edullisemmaksi

Jotenki niin täynnä jo tuota Hello kittyä. Anteeksi vain, älä ota henk koht!! Ois välillä jo puhe pupu tupunasta vaikka.. Onko kukaan samaa mieltä? Oon varmasti karu äippä, mut onneks tyttö vasta vajaa kolme, eikä älyä näistä..

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Jotenki niin täynnä jo tuota Hello kittyä. Anteeksi vain, älä ota henk koht!! Ois välillä jo puhe pupu tupunasta vaikka.. Onko kukaan samaa mieltä? Oon varmasti karu äippä, mut onneks tyttö vasta vajaa kolme, eikä älyä näistä..

Juu, minua ei juuri kittyt kiinosta, enkä todellakaan ota henk koht....Osui vaan silmiin, kun surffailin tuolla elloksen ja hobbarin sivuilla....Tuo meidän ekaluokkalainen taitaa olla niistä eniten kiinostunut

Minäkin asian vierestä, mut tänään ekaa kertaa katon Juniorilta Hellou Kittyä ja totesin ettei meidän huushollissa enää katota ko. ohjelmaa... Ohjelma alkoi sillä, kun kissat heitti kivellä jotain elikkoa.... meillä tyttö (kaksi vee) oli ihan ihmeissään, et ei saa heittää toista.... No joo....

Elloksen hintoja kun vertaa mihin vaan niin kallista on. Varsinkin adidaksen kenkiä kun on tullut katsottua niin ihan marketeista saa samoja huomattavasti halvemmalla. Tai ainakin viime kesänä oli näin.

Yhteistyössä