Aika hurjia hintoja huutonetissä joillaki lastenvaatteilla :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Äskenkin törmäsin ilmotukseen, jossa lähtö on kyllä 0e ja korotus 0,50e mutta osta heti hinta 10e
Ja kyseessä siis 2kpl hello kitty sukkahousuja, kuntoluokitus hyvä tai tyydyttävä. Kuka ostaa oikeesti kympillä? :o

Se toimi aluksi ihan hyvin, mutta nyt en kyllä enää käy koko sivuilla. Musta on tullu sellanen alehiiri :D Isomman pojan takit makso tälle keväälle yhteensä 20,50 toisessa kosteussuoja. Toinen ohut hienostelu takki :) Meillä siis päällä aina uutta, mutta halpaa :)

Kyllä mä olen joskus laittanut sen osta heti -hinnan reilusti yläkanttiin ja pari kertaa on mennyt sillä kaupaksikin.

Esim. yksi -70% alesta viidellä eurolla aikoinani ostamani vaate ostettiin kympillä (lähtöhinta muistaakseni 1,50). Kyseinen ostaja oli myös todella iloinen löydöstään, koska oli etsinyt kyseistä vaatetta juuri tämän värisenä jo kauan.

Alkuperäinen kirjoittaja Riksu:
Kyllä mä olen joskus laittanut sen osta heti -hinnan reilusti yläkanttiin ja pari kertaa on mennyt sillä kaupaksikin.

Esim. yksi -70% alesta viidellä eurolla aikoinani ostamani vaate ostettiin kympillä (lähtöhinta muistaakseni 1,50). Kyseinen ostaja oli myös todella iloinen löydöstään, koska oli etsinyt kyseistä vaatetta juuri tämän värisenä jo kauan.

No musta tuossa tuotteessa 5e olis jo yläkanttiin... :D Mut mä oonki tämmönen pihi joka ei maksa käytetystä montaa euroa. :D

Yhteistyössä