Aika hauska.. Lapsella oli synttärit (sukulaiset) ja kaikki toi lahjaksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sankarin äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sankarin äiti

Vieras
Auton, kaikki vähän erilaisia kylläkin, ei tullut yhtään samanlaista. Hieman nauratti kyllä, mutta onneksi tuli "oikealle" lapselle koska pitää autoleikeistä.

Esikoisen (myös poika) huuli olisi varmaan alkanut väpättää kun ei ollut koskaan "autopoika".

Jännä sikäli, että jokainen keksi tuoda auton koska eivät niin lasta tunne, että tietäisivät, että tykkää autoista.
Kai se on oletus, että 4v poika leikkii autoilla ja niin meillä totisesti leikitäänkin nyt, peräti kuudella uudella autokaverilla :)

Oli muuten kivat syndet, oli vähän ohjelmaa, niin lapsille kuin aikuisillekin ja ilma oli loistava, että uloskin päästiin.

Mukavaa uutta viikkoa kaikille!

Minä en koskaan vie leluja lahjaksi jos en varmaksi tiedä sekä lapsen että perheen lelumakua. Onneksi teille tuli mieluisat lahjat kun tällä kertaa juhli autopoika. =)

Meil oli likalla viikko sitten synttärit ja olin sanonu että meinaan laittaa lelut uuteen uskoon kun kaikki oikeestaan jonkun jämiä että siis uutta lelua millä voipi leikkiä... Melkeen kaikki toi jonkun astiasto systeemin :laugh: Mutta ei haitannu ollenkaan, likka oli ihan innoissaan :D

hyvä mieli jäi kyllä viikonlopusta (vietettiin molempina päivinä) mutta nyt on "äiti vähän väsynyt" poika on veljen ja isän kanssa ulkoiluttamassa yhtä autoa ja minä palstailen ja juon yhden erittäin ansaitun siiderin :)

Alkuperäinen kirjoittaja onnea sankarille!:
Minä en koskaan vie leluja lahjaksi jos en varmaksi tiedä sekä lapsen että perheen lelumakua. Onneksi teille tuli mieluisat lahjat kun tällä kertaa juhli autopoika. =)

Mitä sitten viet, jos saa udella?

Itse vien lelun aina, ja aina lapsen silmät on ollut yhtä tähtöset lahjan saadessaan.

Onnittelut sankarille ja hyvä että lahjat oli mieleisiä, huolimatta niiden yksitoikkoisuudesta :D Ja muutekin kiva että oli onnistuneet juhlat =) Oikein mukavaa viikkoa sinnekin =)

Alkuperäinen kirjoittaja vierasmama:
Mitä sitten viet, jos saa udella?

Itse vien lelun aina, ja aina lapsen silmät on ollut yhtä tähtöset lahjan saadessaan.
Jotain muuta. Esim. askartelutavarat kuluvina tarivkkeina on varsin käteviä. Ei jää nurkkaan pyörimään mitään turhaa. Useimmiten sitä kuitenkin tulee käytyä vain tuttujen lasten synttäreillä jolloin osaa hommata mieluisan lelunkin. Tai sitten vien pussilakanan tai jotain muuta kivaa käyttötavaraa.

Aina on meidänkin lahjoista tykätty. :)