Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosi oksettavaa että jossakin hyväksytään eläimiin sekaantuminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosi oksettavaa että jossakin hyväksytään eläimiin sekaantuminen.
Eipä se ole Suomessakaan laitonta. :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosi oksettavaa että jossakin hyväksytään eläimiin sekaantuminen.
Eipä se ole Suomessakaan laitonta. :/
OIKEESTI?Järkytys!
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä oon vähän järkyttynyt tosta pääkaupungin ja Utahin laista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulenvire:Toi 1.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä oon vähän järkyttynyt tosta pääkaupungin ja Utahin laista![]()
Tyypillistä. Tällaista kuitenkaan ei noteeraa kukaan:
"Connorsvillessä Wisconsinissa mies ei saa ampua aseellaan, kun hänen naisensa on saamassa orgasmia. Sen sijaan mieskumppanin orgasmin aikana saa ampua aseella."
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä oon vähän järkyttynyt tosta pääkaupungin ja Utahin laista![]()
Tyypillistä. Tällaista kuitenkaan ei noteeraa kukaan:
"Connorsvillessä Wisconsinissa mies ei saa ampua aseellaan, kun hänen naisensa on saamassa orgasmia. Sen sijaan mieskumppanin orgasmin aikana saa ampua aseella."
Miten niin tyypillistä? Toi laki ei vaan tunnnu ollenkaan niin oudolta siihen nähden, ettei Utahissa saa harrastaa seksiä missään muodossa.