Aika epeleitä nämä seksiä hakevat miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelinainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelinainen

Vieras
Olen hakenut seksiä parin eri nettisivuston kautta. Tavoitteena on ollut löytää muutama vakkari, joiden kanssa homma pyörisi mutkattomasti. Seuran löytäminen ei ole mikään ongelma, koska tarjokkaita on pilvin pimein.

Ahkeran seulonnan jälkeen olen löytänyt muutaman tarpeisiini sopivan tyypin. Osa on jäänyt yhteen kertaan ja osaa olen tapaillut noin kolme kertaa ennen kuin olen todennut haluavani jotain muuta.

Nyt on paletti ollut kasassa vuoden verran. Suurin osa miehistä on varattuja, mutta muutama sinkkukin mahtuu joukkoon mukaan. Kaikkien kanssa on tehty pelin henki heti selväksi eli ei olla etsimässä parisuhdetta, vaan kyse on ainoastaan seksistä. Miehet ovat silti sanoneet, ettei heilä ole muita. Sitä vähän ihmettelen, miksi pitää esittää 'uskollista', vaikka tiedän että tosiasiassa kaikki ovat melkoisia häntäheikkejä.

Olen törmännyt jokaiseen vakkariini palstoilla myöhemminkin ja ovat aina olleet etsimässä uutta panoa. Itse olen esiintynyt eri nimimerkeillä, joten eivät ole tunnistaneet minua. Olen joka kerta vedättänyt miehiä ja kysellyt kaikkea itseäni kiinnostavaa. Melkoisia velikultia ovat. Mutta ei se mitään, koska minäkin pelaan samaa peliä. Miehet eivät vaan ymmärrä, että heitä vedätetään yhtälailla.

Olen ottanut kaiken irti jokaisesta tapaamisesta. Miehet ovat panneet parastaan ja tarjoilleet siinä sivussa ikimuistoisia hetkiä. Pitäisi varmaan ottaa joukkoon mukaan yksi varakkaampikin tyyppi, niin pääsisi välillä myös ulkomaille lemmenlomille.