Aiheuttaako kierukka kellään "repäisykipuja"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auts!

Vieras
Onkohan kyseinen vaiva yleinenkin kierukan käyttäjien keskuudessa?

Mulla harvoin noita repäisykipuja tulee, mutta esim tänään on tullut niitä aiempaa enemmän, ja todella kivuliaita!
Mieitn, että onkohan kierukka jotenkin huonosti paikallaan tms..

Kokemuksia jollain?

Mulla oli jatkuvasti menkkakipuja kun käytin hormonikierukkaa. Repäisykivuista en tiedä, kun jokainen määrittelee kivun yksilöllisesti. Mutta kivut loppu kuin seinään kun poistatin kierukan, enkä enää ikinä sitä takaisin halua.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
oli. Ei ollut kunnolla paikallaan, vaan osittain kaulakanavassa.

O-ou!
Menitkö kipujen takia lääkäriin vai kuinka todettiin että kierukka väärässä paikassa?
Oliko sulla kipuja kierukan laitosta asti, vai alkoiko ne yhtäkkiä joskus myöhemmin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

O-ou!
Menitkö kipujen takia lääkäriin vai kuinka todettiin että kierukka väärässä paikassa?
Oliko sulla kipuja kierukan laitosta asti, vai alkoiko ne yhtäkkiä joskus myöhemmin?

kaivelin itse ne langat ja huomasin, että tuntuu myös sitä kierukkaa. Menin sit gynelle, ultrattiin ja eihän se missään kohdussa asti ollut. Kipuja oli kyllä aika lailla alusta asti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

O-ou!

kaivelin itse ne langat ja huomasin, että tuntuu myös sitä kierukkaa. Menin sit gynelle, ultrattiin ja eihän se missään kohdussa asti ollut. Kipuja oli kyllä aika lailla alusta asti.

Kiitos vastauksesta.
Mä en kyllä tunne tota kierukkaa, hädin tuskin lankojakaan..
Mutta pitää ilmeisesti seurata tilannetta ja käydä gynellä jos jatkuu.

Käy ihmeessä! Miulla ollu kolme kierukkaa, joista keskimmäinen tuntui "pistävältä", etenkin menkkojen ja yhdynnän aikana. Loppu heti kun otettiin pois, eli ilmeisesti ei ollu ihan kohdallaan. Muut kaks ei ole tuntuneet yhtään missään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käy ihmeessä! Miulla ollu kolme kierukkaa, joista keskimmäinen tuntui "pistävältä", etenkin menkkojen ja yhdynnän aikana. Loppu heti kun otettiin pois, eli ilmeisesti ei ollu ihan kohdallaan. Muut kaks ei ole tuntuneet yhtään missään.

Täytyypi mennä kyllä.
Menkkoja minulla ei ole, eikä kierukka tunnu yhdynnässä miltään. Hetkittäin vain repäisee vaikka esim ihan vain istun. Ei siis vaadi mitään tiettyjä liikkeitä tms. Outoa.

Yhteistyössä