Aiheuttaako joku SAIRAUS ruokahaluttomuutta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolisaan itsestään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolisaan itsestään

Vieras
Enkä tarkoita nyt anoreksiaa. En tiedä mikä mulla on, mutta mulle ei yksinkertaisesti maistu ruoka. Voin olla koko päivän parilla leivällä. Välillä tulee kauhea nälkä, mutta sitten kun rupean syömään niin se yököttääkin niin paljon että ruoka ei maistukaan :/
Olen laihtunu muutamassa viikossa tosi paljon ja olen ennestäänkin hoikka joten varaa painonpudotukseen ei olisi. En uskalla mennä lääkäriinkään kun pelkään että ne pitää mua ihan kahjona..... ja niinkai mä oonkin :(

Ihan kuin mun kirjoittamaa! Tänään aamulla join lasin appelsiinimehua ja söin leivän. Lounaaksi salaatti ja nyt yritin väkisin pitsaa kiskoa naamariin, niin oikeasti niin lähellä ettei oksennus lentänyt.

Joo ja tosiaan ei olisi varaa yhtään menettää kiloja. 177/56 :|

Muoks: mulla on ahdistuneisuushäiriö ja kaksisuuntainen mielialahäiriö ollut jo useamman vuoden, mutta ei ennen oo tällasta ollut.

En nyt kokisi olevani masentunut, hiukan olen kyllä ollut stressaantunu monesta asiasta, mutta että masentunu..... ei jotenkin tunnu siltä. Tai mistä mä tiedän miltä se tuntuu :o. Oon ihan iloinen oma itseni, sosiaalinen, hoidan hommani ja jaksan lastenkin kanssa hyvin. Ollut rankkaa yövalvomisten takia, mutta nyt on jo pidempää vauvaki nukkunu yönsä ja olen ihan pirteä päivisin.

Varmaan pitäis mennä lekuriin, mutta on huonoja kokemuksia tuosta meidän arvauskeskuksesta (leimasi lääkäri mut luulosairaaksi vaikka myöhemmin löytyi ihan oikea diagnoosikin) Joten pelkään että taas epäilisivät esim. masennusta ja tarjoavat vaan pilleripurkkia, huoh.... mutta pakkohan tää olis selvittää. Mulla on pituutta 170cm ja painan enää 47 kiloa :/

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Ap, tekeeks mitään mieli? Mulla on ainoana limsat. Ihan himottaa lasillinen Fantaa vähän väliä.

Siis kyllä mä juon esimerkiksi ihan tarpeeksi. Limut maistuis ja kahvi. Vettäkin menee, mutta eihän noilla elä. Tänään sain syltyä lihapasteijan, mutta kanaruoka jonka tein jäi syömättä

Yhteistyössä