V
vieras
Vieras
meillä tehdään niin, että termosvedenkeittimellä kiehautan veden, sieltä laitan kuumaa + hanasta suoraan kylmän veden jolloin on kädenlämpöistä. ja jauheet sekaan. esim. desiin otan 60ml kylmää, 30ml kiehuvaa + 3 kauhaa nutriciaa. Ollaan myös vesihauteessa lämmitetty uudelleen (jääkaapista otettu jos ei aikaisemmin ollut maistunutkaan). Mikrossa en lämmittäisi, se pilkkoo maidon proteiinit.
yleensä on öisin pullon pohjalla jauheet desiin valmiina, vesi termarissa eli vain vesi sekaan ja ravistus.
mukaankin otan pullon jossa jauheet valmiina, mutta jos kyläpaikassa ei ole vedenkeitto mahdollisuutta niin pienen termarin kannattaa ehkä hankkia. Itse olen näissä tilanteissa tehnyt maidon valmiiksi ja vähän ylilämpöiseksi, sitten lapasen sisään hoitolaukkuun tai tuttipullotermokseen.
yleensä on öisin pullon pohjalla jauheet desiin valmiina, vesi termarissa eli vain vesi sekaan ja ravistus.
mukaankin otan pullon jossa jauheet valmiina, mutta jos kyläpaikassa ei ole vedenkeitto mahdollisuutta niin pienen termarin kannattaa ehkä hankkia. Itse olen näissä tilanteissa tehnyt maidon valmiiksi ja vähän ylilämpöiseksi, sitten lapasen sisään hoitolaukkuun tai tuttipullotermokseen.