äidinmaidon korvikkeet ulkomailla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Öppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Öppis

Jäsen
04.09.2005
101
0
16
elikäs kysymys kuuluu...;

saako ulkomailta millaisia äidinmaidonkorvikkeita?myydäänkö nannia eu maissa kaikkialla?olemme lähdössä espanjaan puolen kuun aikaan viikoksi ja nyt mietin tuota ruoka asiaa vauvan kohdalle... :)
ruoat olen päättänyt ottaa mukaan suomesta mutta tuota maitoa mietin kun sitä niin paljon menee että saakohan sitä sieltä...??

Nan-jauhetta saa aika monesta maasta, apteekeista lähinnä. Espanjan tilannetta en tiedä. Mutta monessa maassa korviketta saa siis apteekeista, ja nimenomaan jauheena.
Mutta mä tekisin varmaan niin, että ottaisin jonkin verran tölkkejä mukaan, ja lisäksi jauhepakkauksia.

Ottaisin jauhepaketteja mukaan Suomesta ja pari purkkia mukaan reissuja varten. Näin meillä toimittiin parin viikon reissulla vauvan kanssa. NAN-jauhe muuten liukenee hyvin kylmäänkin veteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Nan-jauhetta saa aika monesta maasta, apteekeista lähinnä. Espanjan tilannetta en tiedä. Mutta monessa maassa korviketta saa siis apteekeista, ja nimenomaan jauheena.
Mutta mä tekisin varmaan niin, että ottaisin jonkin verran tölkkejä mukaan, ja lisäksi jauhepakkauksia.

joo tosiaan,mä unohin ton jauheen...sitäkin tosiaan on..
;)
paljonko siitä yhestä jauhe pänikästä tulee juomista??

Alkuperäinen kirjoittaja Öppis:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

joo tosiaan,mä unohin ton jauheen...sitäkin tosiaan on..
;)
paljonko siitä yhestä jauhe pänikästä tulee juomista??

En mä enää muista....mun korvikeruokittuni täytti jo 4 v =).

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Ottaisin jauhepaketteja mukaan Suomesta ja pari purkkia mukaan reissuja varten. Näin meillä toimittiin parin viikon reissulla vauvan kanssa. NAN-jauhe muuten liukenee hyvin kylmäänkin veteen.

paljonko teillä meni tuota jauhetta??montako päkkiä?
:)

kun hanavettähän ei suositella käytettäväksi tuolla..pullovesi siis soveltuu hyvin jauheeseenkin? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Öppis:
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:

paljonko teillä meni tuota jauhetta??montako päkkiä?
:)

kun hanavettähän ei suositella käytettäväksi tuolla..pullovesi siis soveltuu hyvin jauheeseenkin? :)

Oliskohan meillä ollut kolme pakettia korviketta mukana. Muistaakseni siitä tulee joku nelisen litraa. Purkin kyljessä se lukee.

Pulloveteen tosiaan sekoitetaan. Jauhe ensin pulloon, vettä päälle ja kunnon ravistus.

Yhteistyössä