äidin mielikuvitus loppu! Nyt pitää keksiä pojalle ritariasu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
siis päiväkodissa on torstaina pukeutumispäivä tytöt prinsessoiksi (helppo nakki ) pojat prinseiksi tai ritareiksi ( kääk ) ja meidän poika haluaa tietysti ritariksi. Meillä on miekka ja keppihevonen ja kypärä, mutta minkälainen vaatetus??? Viitta tietysti, mutta mistä senkin teen kun ei ole ompelukonetta? Nyt ideanikkarit kertokaa vinkkejä!

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
kävin juuri ostaa aleksin henkasta ja maukasta kruunun ja viitan!!14e +risat.
meillon samat kemut ilmeisesti :D

voi olla. Kävin tänään Sellossa ja siellä ei ollut kuin prinsessapukuja joka lähtöön, mutta sen osasin värkätä ihan itsekin tytölle. Henkkamaukalla oli vaan prinsessajuttuja. BR-lelukaupassa oli merirosvo ja Star Wars asuja , mutta ei ritaria (paitsi tosi iso 6v tarkoitettu ja sekin maksoi maltaita :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Värikkäät, parsut sukkikset tai trikoopökät ja polvimittainen tunika, vyötärölle leveä vyö johon miekan saa ripustettua. Tunikaan jos vielä jaksat kirjoa jonkun vaakunan, niin tulee tosi hieno.

tässä oli hyvä idea! Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkuli:
minkä kokoinen poika?

4v. pituus reilut 110cm

mä voisin lahjoittaa sulle paidan, miekan ja kilven, jos uskallat treffata mut. :wave:

kyllä minä voin maksaa niistä ja tottakai uskallan tavata. Miksi en uskaltaisi? =)

mulla on palstalla hieman kyseenalainen maine....mut ei mua peljätä tarvii....

Ootappa hetki nii mä kaivan ne tuolta ja otan kuvan

minkä kokoinen poika?

4v. pituus reilut 110cm

mä voisin lahjoittaa sulle paidan, miekan ja kilven, jos uskallat treffata mut. :wave:

kyllä minä voin maksaa niistä ja tottakai uskallan tavata. Miksi en uskaltaisi? =)

Ihan niin kuin minä olisin niitä pastan rakastetuimpia :laugh:

minkä kokoinen poika?

4v. pituus reilut 110cm

Ihan niin kuin minä olisin niitä pastan rakastetuimpia :laugh:

Pastan
:laugh:

no niin, nyt mulle tuli nälkä

siis päiväkodissa on torstaina pukeutumispäivä tytöt prinsessoiksi (helppo nakki ) pojat prinseiksi tai ritareiksi ( kääk ) ja meidän poika haluaa tietysti ritariksi. Meillä on miekka ja keppihevonen ja kypärä, mutta minkälainen vaatetus??? Viitta tietysti, mutta mistä senkin teen kun ei ole ompelukonetta? Nyt ideanikkarit kertokaa vinkkejä!

Aika jännä juttu että sielläkin päin on samana päivänä samat kemut kuin täälläkin.Me käydään avoimessa päiväkodissa ja poika 4-v. halusi myös pukeutua ritariksi.Tilasin lelutalosta vermeet pojalle,miekan ja kilven löysin paikallisesta kaupasta.Itse lainasin anopilta pukua,esitän sitten prinsessaa tai jotain.. :D
Pienempi meillä jää mummin kanssa kotio,on kipeenä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin joo.siel on muuten ritariasu kans

on vai? Ei Sellon henkkamaukassa mitään olut. Prinsessaa vaan.

siis siellä toysrussissa taisi tarkoittaa

eikun aleksin henkassa ja maukassa kuningas ja ritariasut.kruunu ja viitta. 14e+ oli yöpukujen vieressä

harmi, että ei kaikissa henkkamaukoissa ole...tai sitten katsoin huonosti :ashamed:

Yhteistyössä