Äidilläni eniten lapsia Suomessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonne Jorma Tapio 12v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jonne Jorma Tapio 12v

Vieras
Minun äidilläni on 39 lasta, 21 poikaa ja 18 tyttöä. Joukossa on seitsemät kaksoset, kahdet kolmoset ja yhdet neloset. Minä olen lapsista kahdeskymmenes, yksi niistä nelosista

Suomen suurin perhe on Lempäälän Riikolat, joilla 19 lasta.
:)

Meidän perheeseen kuuluu äiti, isä, 39 lasta, 14 vanhimman lapsen puolisot, 34 äidin ja isän lastenlasta, minun isovanhemmat ja isovanhempien vanhemmat äidin ja isän puolelta, isän isoisän äiti, äidin isoisän isä, 4 enoani, 7 tätiäni ja 3 setääni puolisoineen, 108 lapsineen, 45 näiden lapsen puolisot ja näiden 115 lasta.

Meidän perheeseen kuuluu äiti, isä, 39 lasta, 14 vanhimman lapsen puolisot, 34 äidin ja isän lastenlasta, minun isovanhemmat ja isovanhempien vanhemmat äidin ja isän puolelta, isän isoisän äiti, äidin isoisän isä, 4 enoani, 7 tätiäni ja 3 setääni puolisoineen, 108 lapsineen, 45 näiden lapsen puolisot ja näiden 115 lasta.

Et taida puhua totta, mutta hauska mielikuvitusleikki kuitenkin.
:)

[QUOTE="fakta";23789143]Minä kyllä tiedän lestadiolais perheen, jossa on 21 lasta.[/QUOTE]

Olisiko sitten nuorimmaiset syntyneet tuon lukemani lehtijutun jälkeen?
Hyvin mahdollista moinen.

Itsekin tiedän naisen, joka kirkonkirjojen mukaan synnytti 24 lasta, joista 21 kasvoi aikuiseksi asti.
Mutta hän eli 1800- ja 1900-luvun taitteessa eli siitä jo aikaa.

(Oli muuten mielenkiintoinen nainen muutenkin. Ei kasvattanut vain perhettä ja emännöinyt tilaa vaan oli myös aktiivisesti mukana niin kulttuuritoiminnassa, opetustoimessa kuin politiikassakin...)

On noita useampi perhe Suomessa joissa on 19 lasta. En kyllä tiedä montako. Sievissä ainakin yksi mutta heillä on muistaakseni useampi lapsi kuollut (tapaturmaisesti) .

[QUOTE="fakta";23789143]Minä kyllä tiedän lestadiolais perheen, jossa on 21 lasta.[/QUOTE]

Minun kanssa myös aikoinaan kävi samaa koulua tyttö, jolla 20 sisarusta. En muista monesko hän näistä sisaruksista oli mutta pajon oli nuorempiakin sisaruksia. Varmaan lestadiolaisia hekin.

Minun äitini synnytti 47 lasta,joista kuusi oli koiria ja neljä rottaa.37 muuta voi, jos on oikein humaani ja suvaitsevainen laskea ihmisiksi.Mää olen meidän suurperheen ainoa homoseksuaali ja mun mieheni synnytti mulle eilen terveen lepakkovauvan.

Yhteistyössä