aiaiia,auttakaa nyt mua:( onko nää supistuksia vai mitä tää on:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ffff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

ffff

Vieras
siis mulla ylämaha niin kipee että ei pysty oleen,tuli vatsa noin 15min sitte mut tulee sellasina ehkä kymmenensekunnin aaltoina kipu ja vaan ylämahalla tuntuu,ei ollenkaan alamahassa... eikä oo kakka hätä ,ja syöny oon ihan normaalisti, tuntuu että hikiki alkaa valumaan:/ vähän maha kovaksi menee... mut pitäskö soittaa synnärille ja kysyä vai voiko tää olla esim vaan normaalia mahakipua? viikkoja 36..

juu tulee niinku nyt,mutta nyt on taas hiljasta ..silti alamahassa outo tunne..niinku nipistelee...ylämahassa vellova tunne ja sellainen tunne että tulis se sama aaltokipu kohta uudestaa:/ oksettaaki..jos tää on vaan esim alkavaa oksennustautia? en halua että vauva vielä syntyy..:(

Toiset myös oksentavat synnytyksen aikana, joten voipi kuulua ihan siihen, odottele kotona ja kuulostele oloja, jos epäilyttää, soita synnärille niin neuvovat. Tsemppiä! :)

Soita ä-polille, jos ovat suppareita voi synnytys olla nopeakin. Kaikkien ei tarvitse ovankahvoja pureskella ;) Viikkojakin kun on noin vähän. Itse lähtisin näytille asti.

apua:( yksin vielä kotona oon ja mies tulee vatsa su iltana reisusta.. :( nyt menee taas maha kovaksi ja kipeeksi mut siinä oli väliä melkein 15min...edellisestä ja kuvottaa ja oksettaa:(ihan tuli tässä tunnin aikana tälläinen olo..yhtäkkiä. voiko raskausmyrkytys alkaa yhtäkkiä? oon ihan avuton:(

kehtaanko? muuten ihan hyvä olo paitsi aina silloin kun maha tulee kauheen kipeeksi ja tää kuvottava tunne on:/ mulla kyllä yleensä korkea kipu kynnys,että en turhaan märise.. mut jotenkin pelottaa nyt:(

nyt on vaan maha ollu viimeiset 10min ihan kovana...siis ei kipeenä,mut ihan siis niin kovana ku voi vaan olla. ja oksettaa jos oon vaan saanu jostain jonkun mahatauti pöpön??en vaan haluaisi että se pieni vielä syntyis,menis edes vielä pari viikkoa... sitten mulla muuten tänään tullu aika paljon limaa kun pissalla käyny:/ paperiin jääny roikkuun:/

nyt on vaan maha ollu viimeiset 10min ihan kovana...siis ei kipeenä,mut ihan siis niin kovana ku voi vaan olla. ja oksettaa jos oon vaan saanu jostain jonkun mahatauti pöpön??en vaan haluaisi että se pieni vielä syntyis,menis edes vielä pari viikkoa... sitten mulla muuten tänään tullu aika paljon limaa kun pissalla käyny:/ paperiin jääny roikkuun:/

No kannattaisko nyt soittaa ja mennä näytille??? Éi tuo venaaminen ja asioiden ihmettely nyt asiaa yhtää helpota!!

Jos synnytys on käynnistynyt/käynnistymässä niin se käynnistyy halusit sitä tai et....
Soitapa nyt sinne.

Yhteistyössä