AI VITT* mä revin kohta pään irti. Mulla on NIIN HIRVEE hammassärky ettei mitään rajaa!

  • Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
hamppis
Soita yksityiselle hammaslääkärille ja vaiva hoidetaan heti ilman kipuja. (ellet sitten odota niin kauan, että hammas on läpimätä jolloin on pakko jo nukuttaa, jos et kipua kestä).
 
"..."
[QUOTE="hmm";24629111]muista ap että ientulehdukseen VOI KUOLLA!

Just joku vuos sittenhän oli tapaus olikos se ruotsissa kun nuori joku 15v tyttö ei suostunut pelkonsa takia hampilekurille.

Se tyttö sitten kuoli kun jopa aika äkkiäö ientulehdus meni ikenen kautta aivoihin...[/QUOTE]

Joo. Ei vaan auta mitkään pelottelut.

Nyt vähän helppas koitan mennä nukkuun hetkeks et jaksan yön.
 
vierailija
No nyt otat järjen käteen ja soitat sinne hammaslääkärin päivystykseen. Sanot että pelkosi on ihan järjetön, mutta niin myös kipusi. Kyllä sieltä apua saa ja hoitavat suusi kuntoon, ilman paniikkia ja pelkoa :)
 
  • Vihainen
Reactions: Lispetti
vierailija
[QUOTE="mä";24628986]No nyt otat järjen käteen ja soitat sinne hammaslääkärin päivystykseen. Sanot että pelkosi on ihan järjetön, mutta niin myös kipusi. Kyllä sieltä apua saa ja hoitavat suusi kuntoon, ilman paniikkia ja pelkoa :)
Joskus oiskohan viitisen vuotta sitten soitin ja kerroin pelostani, puhelimeen vastannut hoitaja(?) tokas vaan että jaa, mitäs sille sitten tehtäis että ei meillä ole aikaa täällä jaaritella, että varataanko se aika vai ei. Ei sitten varattu.
[/QUOTE]Miten muuten?
 

Yhteistyössä