Ai, se menikin näin päin.. Miehet..

Valon kantaja

Aktiivinen jäsen
25.06.2008
3 690
0
36
Istuskeltiin sohvalla miehen kans hetki ennen kun lähti töihin. Neloselta tuli se vauva ohjelma ja mieskin sitä hetken katsoi, kunnes tokas, et enempää et kyllä saa sitten häntä houkuteltua. Kyllä tää kolmas sitten riittää..

:xmas: Ai se olin minä vai?? Kukahan meillä aina puhuu et, 4 on kiva määrä. Tasalukukin vielä.. :whistle:

Miehet miehet.. :laugh: Äkkiä ne puheet tuntuu unohtuvan.

Meilläkin mies puhui aikanaan, että 7 lasta :D Nyt tätä kolmatta odottaessa olen kuullut pariin kertaan, että eiköhän ne ole sitten tässä..
No, kehuskelee aina, että on tilava auto, 7 hengen. Pari vielä mahtuis =)

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Meilläkin mies puhui aikanaan, että 7 lasta :D Nyt tätä kolmatta odottaessa olen kuullut pariin kertaan, että eiköhän ne ole sitten tässä..
No, kehuskelee aina, että on tilava auto, 7 hengen. Pari vielä mahtuis =)

Miehet.. :laugh: Mua hirvitää jo valmiiks jos tää sattuukin löytään jonkun tila auton ja innostuukin uudestaan.. :D ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Istuskeltiin sohvalla miehen kans hetki ennen kun lähti töihin. Neloselta tuli se vauva ohjelma ja mieskin sitä hetken katsoi, kunnes tokas, et enempää et kyllä saa sitten häntä houkuteltua. Kyllä tää kolmas sitten riittää..

:xmas: Ai se olin minä vai?? Kukahan meillä aina puhuu et, 4 on kiva määrä. Tasalukukin vielä.. :whistle:

Mikä ihmeen tasaluku? Parillinen?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:

Mikä ihmeen tasaluku? Parillinen?

Se se.