Sorbusta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mitä pihlajanliemi on? kuullostaa kirpeeltä
miksi vieraalla on suu kipiänä?
Molemmat viisauden hampaat suun toiselta puolelta on kasvamassa ulos ikenestä :$ Jostain syystä myös sen puolen kieli ja poskikin on kipeä. Ärsyttävää...Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mitä pihlajanliemi on? kuullostaa kirpeeltä
auts! mulla oli jokunen kuukausi sitte niin että yläviisaudenhampaat oli kasvamassa alaikeneen kiinni. mä lupaan se sattu! mulla oli pioli naamaa turvinneena, suuta ei jostain syystä saanu auki kunnolla ja kipuki heltis vasta viikon antibioottikuurin jälkeen. SITTE vasta höylättiin hampaat alasAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Molemmat viisauden hampaat suun toiselta puolelta on kasvamassa ulos ikenestä :$ Jostain syystä myös sen puolen kieli ja poskikin on kipeä. Ärsyttävää...Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mitä pihlajanliemi on? kuullostaa kirpeeltä
varovasti nyt...Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Jos nyt vielä vajaa varttilasillinen... Tai sitten ei.
Ainahan minä olen... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:varovasti nyt...
vitsin onneliset pääsee nukkummaan toiset täällä raataa niska limassaAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Ainahan minä olen... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:varovasti nyt...
Puoli lasia harvoin käytettynä on hyvä apu nukahtamiseen, suurempi määrä ei auta. Eli tällä annoksella mennään. Kohta alkaa ramaista ja rentoutua...
Sama juttu, suuta kun yrittää avata niin argh... nieleminenkin sattuu. Pirullista. Ei mulla toisten viisisten kanssa ollut tämmöstä ei tuntunu edes tältä sen jälkeenkään kun ne vedettiin pois. Saitko antibiootit lääkärin vai hammaslääkärin kautta?Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:auts! mulla oli jokunen kuukausi sitte niin että yläviisaudenhampaat oli kasvamassa alaikeneen kiinni. mä lupaan se sattu! mulla oli pioli naamaa turvinneena, suuta ei jostain syystä saanu auki kunnolla ja kipuki heltis vasta viikon antibioottikuurin jälkeen. SITTE vasta höylättiin hampaat alasAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Molemmat viisauden hampaat suun toiselta puolelta on kasvamassa ulos ikenestä :$ Jostain syystä myös sen puolen kieli ja poskikin on kipeä. Ärsyttävää...Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mitä pihlajanliemi on? kuullostaa kirpeeltä
hammaskipu on muuten toisiks pahin kipu mitä voi kokea. siihen ku ei yleensä auta mikään. kaveri anto jotain puudutus spraytä, jota gurglailin suussa.. noin puolen tunnin välein. johan helpotti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sama juttu, suuta kun yrittää avata niin argh... nieleminenkin sattuu. Pirullista. Ei mulla toisten viisisten kanssa ollut tämmöstä ei tuntunu edes tältä sen jälkeenkään kun ne vedettiin pois. Saitko antibiootit lääkärin vai hammaslääkärin kautta?Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:auts! mulla oli jokunen kuukausi sitte niin että yläviisaudenhampaat oli kasvamassa alaikeneen kiinni. mä lupaan se sattu! mulla oli pioli naamaa turvinneena, suuta ei jostain syystä saanu auki kunnolla ja kipuki heltis vasta viikon antibioottikuurin jälkeen. SITTE vasta höylättiin hampaat alasAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Molemmat viisauden hampaat suun toiselta puolelta on kasvamassa ulos ikenestä :$ Jostain syystä myös sen puolen kieli ja poskikin on kipeä. Ärsyttävää...Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mitä pihlajanliemi on? kuullostaa kirpeeltä
hammaskipu on muuten toisiks pahin kipu mitä voi kokea. siihen ku ei yleensä auta mikään. kaveri anto jotain puudutus spraytä, jota gurglailin suussa.. noin puolen tunnin välein. johan helpotti