Ai niin... se f*cking joulu...

"Kylli"
En vaan juurikaan osallistu... Lapsille lahjat ja jotain hyvää syötävää. Toinen toivoi makaronilaatikkoa ketsupilla. Itse söisin mieluiten jotain ihanaa ruokaisaa salaattia...
 
[QUOTE="vieras";27683938]Eikö se peruunnu, jos ennustettu maailmanloppu tulee..:D :D[/QUOTE]

Kun mina olen missannut kaikki aiemmatkin maaimanloput! Ja nyt ei ole edes sellaista tarjolla, vain mayojen kalenteri loppuu. Omani loppuu joka saakelin joulukuun 31.
 
[QUOTE="Kylli";27683943]En vaan juurikaan osallistu... Lapsille lahjat ja jotain hyvää syötävää. Toinen toivoi makaronilaatikkoa ketsupilla. Itse söisin mieluiten jotain ihanaa ruokaisaa salaattia...[/QUOTE]

Lahja-osasto tokkii. Lapset ovat lahjakkaita jo valmiiksi. :saint: Mita ihmetta niille keksii?

Ruuasta ktlla pidan ja onhan siina oma jannityksensa, kun klaani kokoontuu saman katon alle mekastamaan, mutta ilman sitakin parjaisin. Teineja on hankala roudata mukana vakipakolla, enka takuulla jata heita kotiin.
 
Mulla helpotti jouluahdistus heti kun päätettiin porukalla ettei osteta aikuisille lahjoja :) . Lapsille on niin paljon helpompaa ja kivempaa ostella kun ne on niin iloisia vähän pienemmästäkin paketista. Aikuiselle pitäis ostaa jotain hiton kallista ja näin sairauspäivärahalla rahat on tosi tiukassa...
 

Yhteistyössä